خانه اقتصادیگزارش و تحلیل گزارش معاملات روز گذشته در تالار پتروشیمی

گزارش معاملات روز گذشته در تالار پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Petrochemical product

مرجع پلیمر در بازار ایران: عرضه محصولات در تالار پتروشیمی ۳۹ هزار و ۹۵ تومان و تقاضای آن هم بالغ بر ۶۳ هزار و ۹۸ تومان رقم خورد.

محصولات پلیمری

به این ترتیب درگروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، برخی از گریدهای پلی اتیلن ترفتالات بطری، برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم، برخی از گریدهای پی وی سی ها و پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ و پلی استایرن مقاوم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. با این حال کاهش تب بازار ارز توانست به روند معاملات امروز آرامش ببخشد و از این رو محصولات کمتری با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

گروه پلی اتیلن ها

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با ۱۰۰۰ تن عرضه ۱۱۶۰ تن تقاضا داشتف قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۹۵۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۷۴ تومان رقم خورد. این کالا به صورت سلف عرضه شده بود، دیگر گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

گروه پی وی سی ها

روز گذشته عرضه پی وی سی سازها به صورت سلف بود، به این ترتیب پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی بندرامام با حجم عرضه ۲۹۹۲ تن،۵۶۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۹۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۱۲ تومان بود.

پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند با ۵۰۰ تن عرضه ۹۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۱۶ تومان و میانگین نرخ ۳ هزار و ۶۲۵ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی امیرکبیر با ۲۰۰۲ تن عرضه ۵۷۴۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۶۵۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۵۱ تومان بود.

گروه بطری ها

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ پتروشیمی تندگویان با حجم عرضه ۱۲۵۴ تن و تقاضای ۲۴۸۶ تن روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۹۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۲ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول، اکریلونیتریل بوتادین استایرن ۰۱۵۰ پتروشیمی تبریز، پلی وینیل کلراید S۵۷پتروشیمی آّبادان، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵ پتروشیمی تندگویان و پلی اتیلن سبک فیلم ۲۱۰۲TX۰۰ پتروشیمی لاله وارد سیستم مچینگ شد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است