خانه علمی پژوهشیمقالات بهبود فرآیند پذیری پلی استایرن منبسط شده با افزودنی‌های جدید شرکت Corbion 

بهبود فرآیند پذیری پلی استایرن منبسط شده با افزودنی‌های جدید شرکت Corbion 

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی‌استایرن

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Corbion  موفق به تولید  افزودنی‌های جدید (استرهای گلیسرول با نام تجاری  PATIONIC )   برای استفاده در پلی استایرن منبسط شده (EPS) شده است که در نمایشگاه Arabplast 2017 رونمایی گردید.

 

پلی‌استایرن

استرهای گلیسرول باعث بهبود فرآیند پذیری دانه‌های پلی استایرن منبسط شده گردیده و به علت توزیع سازگار و اندازه بسیار کوچک ذرات افزودنی به ویژه برای محصولات EPS کم چگال مناسب هستند.

PATIONIC 909 به عنوان عامل ضد الکتریسیته، تراکم دانه‌های پلی استایرن منبسط شده را کاهش می‌دهد تا فرآیند غربالگری برای بدست آوردن اندازه دانه های مختلف متوقف نشود.

PATIONIC 909 و PATIONIC 919 باعث تهسیل فرآیند خنک کردن شده در نتیجه قطعه نهایی پلی استایرن منبسط شده آسان‌تر و سریع‌تر از قالب خارج می‌گردد.

استرهای گلیسرول ترکیبی شیمیایی از گلیسیرین و اسیدهای چرب هستند و به طور طبیعی به عنوان تری استرهای گلیسرول عمل می کنند. شرکت Corbion  منو استرها، تری استرها و مخلوط منو استر/تری استر با درجات مختلف اشباع تولید می‌کند تا با توجه به کاربرد، عملکرد مطلوب ارائه شود.

محصولات PATIONIC به عنوان ضد الکتریسته، روان ساز، خنثی کننده اسید/کاتالیست، توزیع کننده، عوامل جدا کننده قالب و ضد تیرگی مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین باعث بهبود فرآیند پذیری پلی پروپیلن، پلی اتیلین، PVC و دیگر ترموپلاستیک‌های مهندسی می‌گردد.

دانلود کامل مقاله

بهبود فرآیند پذیری پلی استایرن منبسط شده با افزودنی‌های جدید شرکت Corbion :

Corbion presents additives for EPS applications to Middle East market

 

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است