خانه تکنولوژي توسعه ترکیبات جدید پلی آمیدی مخصوص چاپ سه بعدی

توسعه ترکیبات جدید پلی آمیدی مخصوص چاپ سه بعدی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
3D Printed Parts

مرجع پلیمر در بازار ایرانشرکت Lehvoss موفق به توسعه آمیزه‌های گرمانرم بر پایه پلی آمید با نام تجاری LUVOCOM CXR شده است که با تابش پخت می‌گردد. این محصولات دارای مقاومت حرارتی عالی می‌باشند و دمای سرویس مداومی برای آن ها قابل دسترس است. ترکیب آنها با مواد تقویت کننده و افزودنی باعث تولید ترکیباتی با استحکام بالا و همچنین طول عمر بیشتر اجزاء می‌گردد.

3D Printed Parts

 

Luvocom 114 نسبت به دیگر پلیمر های مقاوم به حرارت نظیر PEEK مقاومت بیشتری را در شرایط دمایی سخت دارا خواهد بود. در مقایسه با دیگر پلیمرهای مقاوم به حرارت نیز این ماده مشخصه های پوششی و اصطکاکی بهتری را داراست. علاوه بر این دمای کج شکلی محصولات ساخته شده بر پایه Luvocom 1114 بیشتر خواهد بود.

این مواد برای استفاده در فرآیندهای چاپ سه بعدی مبتنی بر اکستروژن  از جمله ساخت رشته های فیلامنتی به صورت حرارتی  بهینه سازی شده است.

رکیبات جدید پلی آمیدی

پلی آمید ها با مواد تقویت کننده نظیر الیاف شیشه، الیاف کربن و مواد معدنی در صنعت خودرو بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. با استفاده از سیستم عامل پف زا LUVOBATCH PA BA 1001/1002 می‌توان وزن این مواد را تا 30 درصد کاهش داد و به طور همزمان مانع از تلف شدن خواص مکانیکی گردید.

منبع: plastonline

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است