خانه تکنولوژي تولید پلی اتر اتر کتون با استحکام بالا برای دستگاه‌های قابل کاشت پزشکی

تولید پلی اتر اتر کتون با استحکام بالا برای دستگاه‌های قابل کاشت پزشکی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Medical Implant

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Solvay، شرکت پیشرو در تولید پلیمرهای تخصصی، موفق به تولید پلی اتر اتر کتون (PEEK) جدید با نام تجاری Zeniva® ZA-600 CF30  برای کاربرد در دستگاه‌های کاشتنی شده است. این پلیمر تقویت شده با الیاف کربن نسبت به اشعه ایکس شفاف و اجازه عبور اشعه را می‌دهد و بر خلاف فلزات قابل کاشت می‌تواند به ایمپلنت کمک کند تا کاهش تراکم استخوان را با حفظ تنش طبیعی بر روی بافت اطراف استخوان، به حداقل برساند.

Medical Implant

افزایش استحکام دستگاه‌های قابل کاشت پزشکی

استحکام Zeniva® ZA-600 CF30 PEEK دو برابر PEEK اصلاح نشده است. همچنین این پلیمر مقاومت در برابر خزش استثنایی از خود ارائه می‌دهد و توانایی مقاومت در برابر خستگی طولانی مدت را فراهم می کند.

این مواد باعث تولید مقرون به صرفه کاشتنی‌ها شده و این نوع مزایای اقتصادی آنها را برای رقابت و موفقیت در رشد سریع بازار کمک خواهد کرد. Zeniva® ZA-600 CF30 PEEK دارای ISO 13485 می‌باشد و می‌تواند برای دستگاه‌های قابل کاشت مورد استفاده در ارتوپدی، قلب و عروق و ستون فقرات به کار رود.

این محصولات با روش‌های معمول نظیر تابش گاما، اتیلن اکسید و بخار استرلیزه می‌گردد. همچنین زیست سازگار بوده و هیچ گونه سمیت سلولی، حساسیت، واکنش پوستی و سمیت سیستمیک حاد از خود نشان نمی‌دهد.

منبع: netcomposites

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است