خانه خبرنمايشگاه ها حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه کامپوزیت اکسپوی مسکو

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه کامپوزیت اکسپوی مسکو

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Moscow Composite Expo

مرجع پلیمر در بازار ایران: پاویون ملی شرکتهای دانش‌بنیان برای دومین سال با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه Composite Expo  روسیه (مسکو)  برگزار می‌شود.

توسـعه صادرات، همکاریها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه بین‌المللی شرکتهای دانش‌بنیان از جمله اهداف حضور این شرکتها در این رویداد است.

Moscow Composite Expo

 

نمایشگاه Composite-Expo روسیه مهمترین نمایشگاه تخصصی صنعت کامپوزیت در این کشور است که هر سال با حضور شرکتهای فعال در این صنعت و تأمین‌کنندگان زنجیره ارزش مربوطه برگزار می‌شود.

همچنین سال گذشته بیش از 200 غرفه با حضور 100 شرکت روسی و 80 شرکت بین‌المللی از 20 کشور در این رویداد دستاوردهای خود را ارائه کردند؛ این نمایشگاه محلی برای نمایش تجربیات جهانی و بروز فناوریهای مختلف در زمینه کامپوزیت و مواد پیشرفته فراهم آورده است.

غرفه ایران در نمایشگاه امسال

در این دوره از نمایشگاه، فضایی حدود 50 مترمربع در سالن اصلی برای پاویون ملی ایران در نظر گرفته شده تا حدود شش شرکت حاضر دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دهند.

نمایشگاه سالانه کامپوزیت اکسپوی مسکو را باید بزرگترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه صنعت کامپوزیت روسیه دانست که مرکز توجه، بازدید شرکتها و صنایع مرتبط غربی و شرقی است.

بازدیدکنندگان فراوانی از مشتریان بالقوه کشورهای منطقه نیز به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند همچنین شرایط جدید منطقه باعث شده است صنایع روسی (از جمله صنعت کامپوزیت) به دنبال گسترش منابع تأمین مواد اولیه و محصولات مصرفی خود و همچنین توسعه بازار با کشور‌هایی همچون ایران باشند.

منبع: تسنیم

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است