خانه تکنولوژي توسعه سیستم بازیافت و تصفیه پلی الفین‌ها

توسعه سیستم بازیافت و تصفیه پلی الفین‌ها

توسط مدیر سایت
0 نظرات
polyolefin recycling

مرجع پلیمر در بازار ایران: بخش بازیافت گروه AMUT مستقر در ایتالیا دو سفارش را برای شرکت های پیشرو در مدیریت زباله های اروپا تدارک دیده است که شامل دو سیستم دوقلو برای بازیافت و بازیابی ضایعات پلی الفین به گرمانرم به منظور تبدیل به گرانول ها می باشد.

polyolefin recycling

بازیافت و تصفیه پلی الفین‌ها

در یکی از این پروژه‌ها خط دو قلو به صورت موازی کار کرده تا ضایعات LDPE مصرفی را با سرعت خروجی 2500 کیلوگرم در هر ساعت پردازش نماید. یک سری واحد تسمه نقاله جهت رساندن خوراک ورودی به  آسیاب‌ها به سیستم مربوطه اضافه گردیده است. همچنین در این دستگاه مرحله‌ای وجود دارد که آلودگی‌ها و مواد اضافی را قبل از شستشو از فیلم جدا می‌کند. پوسته‌ها پس از شستشو از آب جدا شده و به داخل ماشین سانتریفیوژ جهت خشک کردن انتقال داده می‌شوند تا سطح رطوبت کاهش یابد و آنها را برای اکستروژن مناسب سازد.

برای پروژه دیگر دستگاهی برای شستشو و گرانول سازی مواد پلاستیکی با خروجی 1500 کیلوگرم بر ساعت فیلم LDPE یا 4000 کیلوگرم بر ساعت PP یا HDPE ارائه گردیده است. مزیت اصلی این روش امکان بازیافت پلی الفین های سبک و سنگین همزمان باهم در یک ماشین می‌باشد.

منبع: plasticsrecycling

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است