خانه خبر تداوم عرضه PVC ازسوی پتروشیمی بندرامام با توجه به نیاز بازار

تداوم عرضه PVC ازسوی پتروشیمی بندرامام با توجه به نیاز بازار

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PVC

مرجع پلیمر در بازار ایران: مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی اظهار کرد: پتروشیمی بندر امام اورهال واحد PVC خود را به سال آینده موکول کرده است و با همکاری این شرکت برنامه ریزی لازم برای تامین نیازهای صنایع پایین دستی انجام شده است.

PVC

مرضیه طهماسبی افزود: با پایان اورهال مجتمع های پتروشیمی نوری و اروند در هفته های آتی، عرضه محصولات این دو مجتمع به حالت عادی باز خواهد گشت وبه ویژه با شروع تولید پتروشیمی نوری و افزایش خوراک پتروشیمی پلی پروپیلن جم ،نیازهای صنایع پایین دستی به پلی پروپیلن تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

 

وی با تاکید بر این که با همکاری بورس کالای ایران و نیز مجتمع های پتروشیمی نیازداخلی به محصولات پتروشیمی با توجه به نیازها درحال تامین است گفت: بطورکامل تحولات بازار را رصد می کنیم و قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با درنظرگرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.

وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است