خانه خبر افزايش ظرفيت توليد خط ED سالن رنگ شركت بن رو

افزايش ظرفيت توليد خط ED سالن رنگ شركت بن رو

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رنگ خودرو

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : رنگ خودرو يكي از حساس ترين و پيچيده ترين مرحله توليد خودرو مي باشد. علاوه بر اهميت موضوع توليد، كيفيت رنگ كليدي ترين موضوع در اين مرحله مي باشد. يكي از بخش هاي مهم سالن رنگ خودرو ، بخش رنگ اوليه و به اصطلاح EDKoroush-Teana (20) مي باشد. در اين بخش رنگ آستري اول با تكنولوژي ميدان الكتريكي انجام پذيرفته و با اين عمل كيفيت و دوام بدنه خودرو به طور چشمگيري بهبود مي يابد.

بخش رنگ ED در سالن رنگ شركت بن رو توسط متخصصان شركت Durr آلمان نصب و راه اندازي گرديده است. در سال 1391 توسط كارشناسان شركت سايپا پروژه اي به منظور افزايش توليد بخش ED تعريف گرديد. برنامه ريزي پروژه در جهت افزايش دوبرابري توليد، بهبود كيفيت و بهبود نگهداري و تعميرات تجهيزات تعريف گرديد.

مراحل طراحي، تامين، ساخت و نصب و راه اندازي اين پروژه در همان سال شروع و در دو فاز اجرايي گرديد. اين پروژه در نوروز سال 1393 با توليد 18 بدنه در ساعت با موفقيت به اتمام رسيد.

افزايش ظرفيت توليد و كيفيت در مجموعه سايپا به عنوان سياست و خطي مشي مديريت ارشد سرلوحه فعاليت كليه كاركنان و مديران مجموعه سايپا مي باشد. شركت بن رو نيز به عنوان زير مجموعه سايپا از اين قاعده مستثني نمي باشد.

با توليد انبوه خودرو سايپا 151 از سال 1392 و نيز توليد انبوه خودرو 300 S از شهريورماه 1393 توجه مسئولين شركت بن رو و سايپا به افزايش ظرفيت توليد تجهيزات در سالن هاي توليدي معطوف گرديده است.

منبع: نشریه پوششهای سطحی – شماره 51  http://www.magiran.com

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است