خانه تکنولوژي توسعه دیسپرسیون پلیمری پایه آبی برای رنگ‌های داخلی

توسعه دیسپرسیون پلیمری پایه آبی برای رنگ‌های داخلی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polymer Dispersion

مرجع پلیمر در بازار ایران: نسل جدیدی از دیسپرسیون‌ها برای رنگ‌های داخلی جهت بهبود کیفیت هوای داخلی در محیط‌های تجاری و مسکونی توسط شرکت  BASF توسعه پیدا کرده است. این محصول دیسپرسیون پلیمری پایه آبی با نام تجاری Acronal® ECO 7653 دارای سطح بسیار کمی از ترکیبات آلی فرار و بو دار می‌باشد.

Polymer Dispersion

رنگ‌های داخلی منبع مرسومی از آلودگی هوا هستند که به طور مستقیم بر سلامت تاثیر می گذارد. رنگ های داخلی ساخته شده با این محصول، مقاومت عالی را در برابر لک و کثیفی ارائه می‌دهند و مطابق با استانداردهای زیست محیطی از جمله موارد زیر می‌باشد.

  • برنامه Ecolabel استرالیا
  • استاندارد VOC پایین چین
  • دیگر طرح‌های برچسب سبز آسیا
Acronal® ECO 7653:
  • دارای حداقل سطوح VOC (0.27 g/L) و کمترین بو
  • اثر احتمالی مواد فرار را بر سلامتی کاهش می دهد و به طور معمول گازهای ناخوشایند را در اتاق های تازه رنگ شده کاهش می دهد
  • استفاده فوری از محیط‌های تازه رنگ شده که به معنی صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها می‌باشد

رنگ‌های فرموله شده با Acronal ECO 7653 برای مدت طولانی تازه خواهند ماند و دیوارها را از لکه‌هایی نظیر چای، جوهر و مداد رنگی دور نگه خواهند داشت. همچنین این نوع رنگ‌ها دارای پایداری بالا و مقاوم در برابر فرآیندهای تمیز کاری متعدد هستند و مقاومت خوبی در برابر صیقل کردن و سمباده کاری از خود نشان داده که منجر به نشانه‌های کمتر نظیر خراش در دیوار می‌شود.

این نوع رنگ‌ها برای آپارتمان ها، مدارس، دفاتر، هتل ها و همچنین محیط های حیاتی مانند اتاق عمل، اتاق ایزوله شده بستری مریض، اتاق سیستم MRI، آزمایشگاه های رادیولوژی، تولید میکرو الکترونیک و سایر مکان هایی که کنترل های محیطی سخت مورد نیاز هستند مناسب می‌باشد.

منبع: coatingsworld

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است