خانه تکنولوژي فناوری جدید جهت تولید بطری های شیر

فناوری جدید جهت تولید بطری های شیر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Milk Bottle

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Netstal موفق به تولید پریفرم‌های سد کننده دو لایه برای تولید بطری ‌های شیر شده است که در نمایشگاه Drinktec 2017 رونمایی گردید. شیر و نوشیدنی‌هایی با طول عمر طولانی‌ می‌توانند به صورت کاملا ایمن و اقتصادی بسته بندی شوند.

Milk Bottle

فناوری بطری های شیر

برای تولید بطری‌های نیم لیتری شیر از فناوری Prelactia و خط تولید PET-LINE 2400-4000/1000 استفاده می‌گردد. یک واحد اضافی تزریق سری 1000 در موقعیتی به نام L در واحد تزریق اصلی قرار گرفته است. در مرحله اول فرآیند قالب گیری، یک لایه‌ی خاکستری رنگ با ضخامت یک میلی متر با سدکنندگی نور در داخل حفره‌ی 32+32 تزریق می‌شود. این لایه سپس با لایه‌ی سفید رنگی با ضخامت 4/1 میلی متر پوشش دهی می‌شود. کل مدت زمان این فرآیند 9 ثانیه طول خواهد کشید.

ساختار دو لایه از پریفرم های سد کننده، مزایای اقتصادی بسیار زیادی را نسبت به سایر فرآیندها ارائه می‌دهد. برای تولید بطری های سفید خالص شیر، رنگدانه  سفید دی اکسید تیتانیوم به پلیمر اضافه می‌شود. این افزودنی خواص سدگری مناسبی را در برابر نور UV ارائه می‌دهد و زمانی می‌تواند حداکثر بهره وری را داشته باشد که حداقل 15 درصد وزنی کل پریفرم مورد استفاده قرار گیرد. اما زمانی که از فناوری Prelactia استفاده می‌شود مصرف این افزودنی تنها در لایه‌ی خارجی می‌تواند میزان مصرف آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و حدود 100 درصد نور مرئی قابلیت ورود به داخل بسته بندی را نداشته و به این ترتیب طول عمر مواد بسته بندی شده می‌تواند تا شش ماه افزایش یابد. از آنجایی که هر دو لایه از PET ساخته می‌شود، پس از مصرف می‌تواند در چرخه‌ی بازیافت قرار گیرد.

منبع: plasticsnews

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است