خانه خبر صفحات چند جداره پلی‌کربنات در گروه برترین محصولات پلاستیکی

صفحات چند جداره پلی‌کربنات در گروه برترین محصولات پلاستیکی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PolyCarbonate sheet

مرجع پلیمر در بازار ایران: صفحات چند جداره پلی‌کربنات به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند از برترین محصولات پلاستیکی به‌شمارمی‌روند. این محصول سبک با شفافیت فوق‌العاده زیاد و مقاومت زیادی که در برابر شکستن دارد در برابر عوامل پیرامونی نظیر تگرگ و آتش‌سوزی مقاوم و ایمن است.

PolyCarbonate sheet

در یک سمت این صفحات لایه محافظ یو وی (UV) کواکسترود کشیده شده که علت اصلی مقاومت ویژه آن در برابر اشعه ماورای ‌بنفش و عوامل جوی محسوب می‌شود. صفحات چند جداره پلی‌کربنات به‌راحتی در محل پروژه متناسب با جای‌گیری آن تصحیح می‌شوند.

شرکت پلیمر طلایی یزد با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا می‌تواند کیفیت صفحات چند جداره با ضخامت‌های مختلف خود را به مدت ۱۵ سال در برابر عوامل جوی تضمین کند. همچنین این شرکت نوعی صفحات پلی‌کربنات به‌نام RFX تولید می‌کند که به ورق هوشمند معروف هستند که در خاورمیانه اولین تولیدکننده این محصول به‌شمار می‌آید.

ساختار این صفحات به شکلی است که در تابستان نور شدید آفتاب را شکسته و ضعیف می‌کنند این شیارهای ریز در داخل این صفحات پلی‌کربنات در زمستان کاملا برعکس کار می‌کنند؛ یعنی نور ضعیف خورشید زمستان را به صورت قوی‌تر هدایت می‌کنند. این موضوع برای بسیاری از گلخانه‌دارها و سوله‌سازان حائز اهمیت است.

این صفحات پلاستیکی  به دلیل ویژگی‌های متفاوتی که دارند جایگزینی مناسبی برای شیشه به حساب می‌آیند. از جمله این خواص باید به انعطاف‌پذیری اشاره کرد. صفحات پلی‌کربنات به‌راحتی در دمای محیط و درمحل پروژه خم و نصب می‌شوند که در ساخت ساختارهای گنبدی و هلالی‌شکل کارایی بسیار مطلوبی دارند.

این محصول نوظهور مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان می‌دهد که طبق گزارش‌ها و آزمایش‌ها بیش از ۲۰۰ برابر شیشه است. این صفحات از عبور اشعه مضر ماوراء‌ بنفش جلوگیری می‌کنند و در نتیجه رنگ و کیفیت آن در بستر زمان تغییری نخواهند کرد.

صفحه پلی‌کربنات

درصد انتقال بهینه نور در این محصولات چیزی حدود ۴۸ تا ۸۴درصد اعلام شده است. وزن پایین این صفحات فرایند حمل‌ونقل را تا حد زیادی سهولت می‌بخشند و همچنین در هزینه‌های جانبی همچون نگهدارنده و تکیه‌گاه بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهند بود. صفحات چند جداره پلی‌کربنات به دلیل ساختاری که دارند از میان موادی که در صنایع‌، جایگزین شیشه هستند از خواص عایق‌کاری بهتری برخوردار است و همین موضوع سبب شده است تا به انتخاب نخست متولیان این عرصه در ساختارهای انتقال نور همراه با بهینه‌سازی انرژی تبدیل شوند.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است