خانه تکنولوژي توسعه جاذب‌های UV با عملکرد بالا برای کاربردهای پوششی

توسعه جاذب‌های UV با عملکرد بالا برای کاربردهای پوششی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
UV protection absorber

مرجع پلیمر در بازار ایران:شرکت SONGWON موفق به دستیابی دو جاذب نور فرابنفش (UVAs) برای پوشش‌هایی با عملکرد بالا شده است. این محصولات با نام تجاری ,SONGSORB® CS 400 SONGSORB® CS 384-2 می‌توانند با پایدار کننده‌های نوری آمینی استتار شده از جمله SONGSORB® CS AQ01 ترکیب شوند.

UV protection absorber

این جاذب‌های UV حفاظت عالی را در برابر تخریب بر اثر حرارت بالا در طی پردازش و اثرات زیست محیطی ارائه می‌دهد و در نتیجه باعث افزایش طول عمر محصولات نهایی نظیر وسایل نقلیه می‌گردد.

ویژگی های این پوشش جدید

SONGSORB® CS 400  یک هیدروکسی فنیل تری آزین (HPT) مایع با پایداری حرارتی بسیار بالا و مقاومت برجسته می‌باشد و در پوشش هایی که در معرض چرخه های پخت بالا و یا شرایط بحرانی قرار دارند. رنگ و پایداری این محصول آن را برای پوشش‌هایی که نیازمند رنگ کمتری هستند مناسب می‌سازد. همچنین این ترکیب با داشتن گروه‌های عاملی هیدروکسی باعث ارائه پوشش‌هایی با پایداری نوری بالا برای عملکرد طولانی مدت می‌گردد.

SONGSORB® CS 384-2 برای پوشش های با کارایی بالا طراحی شده است که با الزامات پایداری برای پوشش های خودرو مطابق بوده و با کیفیت بالا ساخته شده اند. این محصول پوشش‌های پایه و همچنین بسترهای چوبی و پلاستیکی را بسیار موثر در مقابل اشعه ماورای بنفش محافظت می کند. پایداری حرارتی عالی و مقاومت در برابر اثرات زیست محیطی آن را انتخاب خوبی برای پوشش هایی که در معرض چرخه های پخت بالا و یا شرایط آب و هوایی بسیار شدید قرار دارند مناسب می‌سازد. به دلیل فرم مایع، این محصول می‌تواند با سیستم‌های پایه آبی و حلالی ترکیب شود.

منبع: paintsquare

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است