خانه تکنولوژي تجاری سازی دانش فنی اصلاح کننده های نوین پلیمری قیر و آسفالت

تجاری سازی دانش فنی اصلاح کننده های نوین پلیمری قیر و آسفالت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Bitumen Polymer Modifier

مرجع پلیمر در بازار ایران: پلیمر اصلاح کننده قیر و آسفالت با بهره گیری از فناوری نانو دراصلاح قیر، بهبود آسفالت و استفاده در قیرهای درزگیر کاربرد و مزیت هایی مانند چسبندگی بهتر قیر به مصالح سنگی و کاهش ترک خوردگی در دمای پائین را به همراه دارد.

قرارداد همکاری مشترک به منظور تحقیق، طراحی، آزمایش، دستیابی به دانش فنی، مدیریت و سرمایه­ گذاری مشترک برای تولید، بازاریابی و فروش اصلاح کننده­ های نوین پلیمری قیر و آسفالت میان 2 شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منعقد شد.

Bitumen Polymer Modifier

روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، روز دوشنبه اعلام کرد: این قرارداد بین شرکت های آریا پلیمر پیشگام و پژواک طرح ایرانیان و در حاشیه مراسم اختتامیه هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن­ بازار به امضا رسیده است.

این قرارداد در سه مرحله ایجاد دانش فنی (مرحله اول) که شامل مطالعه، تحقیق، طراحی، آزمایش، و دستیابی به دانش فنی تولید اصلاح­ کننده­ های نوین پلیمری قیر و آسفالت و ثبت محصولات و برند، تولید پایلوت طرح (مرحله دوم) که شامل تولید آزمایشی، بازاریابی و فروش

محصولات ناشی از مرحله اول و تجاری­ سازی (مرحله سوم) که شامل فروش دانش فنی و یا مدیریت و سرمایه­ گذاری جهت تولید، بازاریابی و فروش محصولات ناشی از مرحله اول و تائید شده در مرحله دوم است، منعقد شد.

مروری بر هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن­ بازار

در حاشیه مراسم اختتامیه هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن­ بازار، تعداد 28 قرارداد تجاری‌سازی میان شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه ‌گذاران کشور به امضا رسید.

هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن­ بازار همزمان با هفته پژوهش از 22 تا 26 آذر سالجاری در محل نمایشگاه­ های بین­ المللی تهران برگزار شد.

هم اکنون حدود 480 شرکت دانش بنیان با اشتغال آفرینی برای 6 هزار و 500 دانش آموخته دانشگاهی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعال هستند.

گردش مالی سالانه شهرک حدود یکهزار و 300 میلیارد تومان است و تا کنون 900 فناوری در این شهرک، تجاری سازی و یکهزار و 300 قرارداد تحقیقاتی منعقد شده و 350 میلیارد تومان جذب منابع بخش خصوصی داشته است.

منبع: ایرنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است