خانه تکنولوژي توسعه فیلم‌های پلی استری با خاصیت سدگری بالا برای بسته بندی پایدار

توسعه فیلم‌های پلی استری با خاصیت سدگری بالا برای بسته بندی پایدار

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PET

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Solvay با همکاری شرکت Husky موفق به دستیابی پلی استر با خواص سدگری بالا با نام Verian شده است. این محصول قابل بازیافت با عملکرد بالا بوده که نسل جدیدی از بسته بندی‌های پایدار محسوب می‌شود و همچنین راه حل جدیدی در رابطه با بطری‌ها و فیلم‌های PET می‌باشد. این محصولات جدید محدوده‌ی محصولات ویژه‌ی شرکت Solvay در دسته‌ی محصولات سدگر را گسترش داده است.

PET

 

فیلم‌های پلی استری

محصول مورد نظر یک تک ماده یکنواخت نیست بلکه یک ساختار چند لایه می‌باشد که به عنوان لایه میانی برای فیلم‌ها و بطری‌ها استفاده می‌گردد. این محصول باعث کاهش وزن بسته بندی‌های می‌گردد.

در نمایشگاه Drinktec 2017 شرکت Husky یک سیستم تولید پیشساز با نام HyPET HPP5 را معرفی نموده که با استفاده از آن محصولات Verian HBP شرکت Solvay را برای تولید بطری‌های نوشیدنی 17 گرمی تحت فرآیند قرار داده بود. با تلفیق مزایای ماده‌ی HyPET HPP5 تولید شرکت Solvay و سیستم رسانش مذاب پیشرفته‌ی Husky امکان ایجاد محصولاتی با فناوری چند لایه فراهم شده است.

در حال حاضر فقط نمونه هایی از خطوط تولید برای آزمایش وجود دارد و انتظار می رود که در نیمه دوم سال 2018 در دسترس تجاری قرار گیرد. این محصول برای اولین بار در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا معرفی خواهد شد.

منبع: plasticstoday

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است