خانه تکنولوژي همکاری برای استفاده از گرافن تقویت شده در تولید قطعات خودرو

همکاری برای استفاده از گرافن تقویت شده در تولید قطعات خودرو

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Graphen

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت مارتینریا (Martinrea) اقدام به خرید بخشی از سهام شرکت کانادایی نانواکسپلور کرده است. قرار است دو شرکت با همکاری یکدیگر روی توسعه روش‌های تولید گرافن با قیمت رقابت‌پذیر کار کرده و در نهایت محصولات مورد استفاده در بخش خودروسازی با استفاده از گرافن تولید کنند.

درباره نانواکسپلور (NanoXplore)
نانواکسپلور (NanoXplore) اعلام کرد که شرکت مارتینریا اینترنشنال با سرمایه‌گذاری در این شرکت، یکی از سهام‌داران نانواکسپلور شده‌است. این خرید بعد از عرضه سهام شرکت در ماه آگوست 2017 انجام شد. هر دو شرکت همکاری‌هایی برای توسعه محصولات آغاز کرده‌اند.
مارتینریا یک شرکت بین‌المللی در حوزه ساخت قطعات خودرو است که بیش از 14 هزار کارمند در 50 کارخانه خود در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا و آمریکا دارد. مارتینریا در بخش تولید قطعه، مونتاژ، ساخت ماژول و سامانه‌های مدیریت سیال و همچنین ارائه رهیافت‌های کاهش وزن در حوزه خودروسازی فعالیت دارد.
پت دیرامو از مدیران اجرایی شرکت مارتینریا می‌گوید: «ما چند ماه قبل روی شرکت نانواکسپلور سرمایه‌گذاری کردیم؛ شرکتی که روی ارائه روش‌های تولید گرافن با قیمت رقابت‌پذیر پیشرو است.»
سروش نوروزپور، مدیرعامل شرکت نانواکسپلور، می‌گوید که برای تجاری‌سازی گرافن یا باید محصولات و کاربردهای جدیدی برای این ماده ارائه کرد یا این که گرافن جایگزین محصولات رایج شود. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی وجود دارند که این راهبردها را دنبال می‌کنند. نانواکسپلور یکی از شرکت‌هایی است که محصولات رایج را هدف قرار داده‌است. این شرکت به دنبال کاهش قیمت گرافن است تا از آن به‌عنوان رقیبی برای کربن بلک استفاده کند.
براساس گزارش مارکت‌ اند مارکت، بازار جهانی کربن بلک 11.2 بیلیون دلار در سال 2015 بوده که پیش‌بینی‌ می‌شود با رشد 4.6 درصدی به 13.8 بیلیون دلار در سال 2021 برسد. 70 درصد بازار کربن بلک در بخش ساخت تایر است که اصلی‌ترین وظیفه آن، کاهش میزان خستگی، افزایش مقاومت و بهبود عملکرد آن است. این‌ها در مجموع منجر به افزایش کارایی سوخت می‌شوند. 20 درصد از کربن بلک در بخش لاستیک و پلاستیک استفاده می‌شود که موجب کاهش وزن و بهبود هدایت نیز می‌شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است