خانه تکنولوژي استفاده از ساختارهای گرافنی در محصولات پلیمری بسته بندی

استفاده از ساختارهای گرافنی در محصولات پلیمری بسته بندی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بسته بندی غذایی

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت ورسارین اخیراً قراردادی برای استفاده از ساختارهای گرافنی در محصولات پلیمری به امضاء رسانده است. هدف از این قرار بررسی امکان استفاده از گرافن در بخش بسته‌بندی است.

گرافن
ورسارین (Versarien)، گروه مهندسی مواد پیشرفته، اعلام کرد که همکاری جدیدی با یکی از بزرگترین گروه‌های تولیدکننده کالاهای مصرفی آغاز کرده است. در قالب این همکاری، طرفین روی تحقیق، توسعه و آزمون روی نانن (Nanene) با یکدیگر کار خواهند کرد. نانن نوعی ساختار چند لایه گرافنی است که درون پلیمر قرار داده می‌شود.
شریک تجاری ورسارین در کنار فعالیت‌های فوق، اولین سفارش خرید نانن را برای این شرکت فراهم کرده است. قرار است از نانن در ساختار پلیمرها به‌منظور به کارگیری در بخش بسته‌بندی استفاده شود. البته آزمون‌ها و ارزیابی‌های لازم روی این فناوری انجام خواهد شد تا مشخص شود چه مقدار بهبود روی استحکام، کنترل رطوبت و بازیافت مواد صورت می‌گیرد.
ورسارین اخیراً اعلام کرده که مذاکراتی با چند شرکت مختلف چند ملیتی،  نظیر شرکت‌هایی که در بخش کالاهای مصرفی فعالیت دارندآغاز کرده است. قرار است از این شرکت‌ها برای همکاری به‌منظور تجاری‌سازی محصولات حاوی گرافن دعوت به‌ عمل آید.
این شرکت سال گذشته با همکاری شرکت ابسولوت اینجنیرینگ (Absolute Engineering) اقدام به تولید محصولات الیاف کربنی تقویت شده با گرافن کرده بود. نیل ریکت از مدیرات شرکت ورسارین می‌گوید: «ما خوشحالیم که وارد همکاری مشترک با ابسولوت اینجنیرینگ شده‌ایم. این شرکت در حوزه فناوری الیاف کربنی به‌منظور استفاده در صنعت چاپ تخصص دارد. این مثال دیگری از علاقه به تجاری‌سازی در حوزه گرافن است که ما شاهد آن هستیم. این روزها فناوری‌های گرافن به سرعت در حال وارد شدن به صنعت هستند. با این فناوری جدید، ورسارین به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در حوزه گرافن در بریتانیا شناخته می‌شود.»

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است