خانه تکنولوژي توسعه فیلم‌های شفاف پلی استری بازدارنده شعله

توسعه فیلم‌های شفاف پلی استری بازدارنده شعله

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polymer Film

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت DuPont Teijin Films موفق به توسعه فیلم‌های شفاف پلی استری PET بازدارنده شعله با نام تجاری  Melinex® FR2XX شده است که ایمنی بهبود یافته ای را با هزینه اندک برای طراحان صنایع صنعتی، حمل و نقل، ساخت و ساز، الکترونیک و برچسب  فراهم می‌کند.

Polymer Film

فیلم‌های پلی استر  PET

فیلم‌های پلی استر  PET سنتی به دلیل ویژگی های عملکردی و قابلیت اطمینان آنها شناخته شده است و این نوع فیلم جدید این ویژگی ها را با گواهی VTM-0 بسیار مطلوب ترکیب می‌کند.

گزارش های اخیر پیش بینی کرده اند که میزان رشد بیش از 7 درصد در سال در استفاده از پلیمر های مقاوم به شعله به دلیل نیاز به شرایط ایمنی بیشتر در ساخت و ساز، خودرو و دیگر صنایع می باشد. برخی از انواع فیلم‌های پلیمری تجاری خاصیت بازدارندگی شعله ذاتی را ارائه می دهند، اما اغلب دارای قیمت بسیار بیشتری از فیلم‌های PET هستند. در ضمن، بیشتر فیلم‌های پلی استر PET به دلیل دوام فیزیکی، مقاومت شیمیایی و جذب آب کمتر شناخته شده اند، اما با رتبه بندی استاندارد نسبی شعله در سطح VTM-2 قرار دارند. به همین ترتیب، فیلم‌های پلی استر PET در طیف محدودی از کاربردها استفاده شده است، یا در بعضی موارد جهت دستیابی به خاصیت بازدارندگی شعله آن باید از چسب های خاص گرانبها یا از طریق افزودنی‌های حاوی هالوژن که در بسیاری از صنایع دیگر مجاز نیست، استفاده نمود.

فیلم Melinex® FR220 اولین فیلم پلی استر PET روشن عاری از هالوژن با VTM-0 می‌باشد. از کاربردهای آن می‌توان به سازه های ورقه‌ای برای ساخت و حمل و نقل، برچسب های باتری، مواد عایق برای سیم و کابل، محصولات اداری الکترونیکی، نورپردازی و مدار چاپی انعطاف پذیر اشاره کرد.

منبع: packaging-business

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است