خانه خبر تولید محصولات پلیمری امارات بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت

تولید محصولات پلیمری امارات بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار افزایشی

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، احمد عمر عبدالله، مدیر عامل شرکت پتروشیمی بروج امارات، در تاریخ 28 نوامبر عنوان کرد: مجموعه پتروشیمی بروج 4 به عنوان یکی از برترین پروژه های ما، ظرفیت سالانه تولید محصولات پلیمری شرکت بروج در امارات را تا سال 2025-2030 میلادی به بیش از دو برابر افزایش می دهد.

نمودار افزایشی

 

سرمایه گزاری بروی تولید محصولات پلیمری

او در حاشیه دوازدهمین نشست سالانه انجمن تولیدکنندگان صنایع شیمیایی و پتروشیمی خلیج فارس (GPCA) در دبی، در گفتگو با آی سی آی اس خاطرنشان کرد: سرمایه هنگفتی در طرح مجموعه پتروشیمی بروج 4 هزینه می شود و بدین ترتیب قادر خواهیم بود تا با بهره گیری از فناوری های نوین، محصولاتی جدید و پیشگامانه تولید کنیم.

بر اساس این گزارش ، شرکت بروج حاصل سرمایه گذاری مشترک گروه پتروشیمی بوریالیس اتریش و شرکت ملی نفت ابوظبی به شمار می رود. بر اساس اعلام این شرکت در ماه ژوئیه، مجموعه بروج 4 قرار است تا سال 2023 میلادی ظرفیت تولید پلیمر این شرکت در امارات متحده عربی را از رقم فعلی چهار میلیون و 500 هزار تن، به 10 میلیون تن در سال افزایش دهد. این طرح توسعه ای قرار است به طور یکپارچه در مجاورت پالایشگاه تکریر به بهره برداری برسد.

عبدالله افزود: بروج 4 سقف تولید سالانه ما را تا سال 2025 میلادی از چهار میلیون و 500 هزار تن فعلی به بیش از دو برابر افزایش می دهد. با تکمیل مطالعات پیش امکان سنجی (pre-feasibility studies) و عملیات مهندسی پایه مقدماتی (FEED) که در حال حاضر در جریان است؛ انتظار می رود به زودی شاهد پیشرفت این طرح باشیم.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است