خانه تکنولوژي دریافت جایزه نوآوری اروپا توسط LyondellBasell برای توسعه پلیمر هوشمند با خواص خود ترمیمی

دریافت جایزه نوآوری اروپا توسط LyondellBasell برای توسعه پلیمر هوشمند با خواص خود ترمیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Koattro KT MR05 European Plastic Inovation

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت LyondellBasell موفق به دریافت جایزه نوآوری اروپا از انجمن مهندسان پلاستیک (SPE) در رده “نوآوری مواد” برای این پلیمر هوشمند شد. این شرکت موفق به توسعه پلاستومر جدید (با نام تجاری Koattro KT MR05) با خواص خود ترمیمی شده است. انرژی تزریق شده توسط دستگاه برش، سطح نرم آمورف را ذوب می کند و قبل از کریستال شدن سطح، دو جزء می توانند به یکدیگر متصل شوند.

Koattro KT MR05 European Plastic Inovation 

کاربرد های  این پلیمر هوشمند

این ماده می‌‌تواند جهت تولید درزگیرها برای پنجره‌ها و درب‌های آلمینیومی، پلاستیکی و چوبی مورد استفاده قرار گیرد. اجزاء برش داده شده بدون استفاده از چسب، ابزار خاص و یا نیاز به آماده سازی گسترده، بر روی سطح حامل قرار می گیرند.

جایزه نوآوری اروپا توسط انجمن مهندسان پلاستیک اروپا به منظور بالا بردن آگاهی در مورد پتانسیل مواد پلاستیکی آغاز شد. همه شرکت هایی که در زنجیره ارزش محصولات پلاستیکی نقش دارند، از شرکت های بزرگ شیمیایی تا  کوچک، واجد شرایط دریافت جایزه می باشند.

خانواده Koattro، پلاستومرهایی با عملکرد بالا بر پایه  بوتن-1 هستند که دارای خواص منحصر به فردی نظیر شفافیت، نرمی و انعطاف پذیری بدون استفاده از نرم کننده‌ها می‌باشد.

منبع: prnewswire

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است