خانه خبر آشکارسازی نیازهای تحقیقاتی صنعت راه وساختمان و جهت‌دهی تحقیقات دانشگاهی

آشکارسازی نیازهای تحقیقاتی صنعت راه وساختمان و جهت‌دهی تحقیقات دانشگاهی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

کنفرانس ملی «پلیمر در صنعت راه وساختمان» به همت دانشگاه علم و صنعت ایران، اردیبهشت ماه سال ۹۵ برگزار می‌شود.

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران:  دکتر مسعود جمشیدی، استادیار دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران و دبیر کنفرانس ملی پلیمر در صنعت راه و ساختمان اظهار کرد: صنعت پلیمرهای ساختمانی طی سال‌های اخیر با گسترش استفاده از انواع پلیمرها در مصالحی همچون کفپوش‌ها، دیوارپوش‌ها، عایق‌ها، نمای بیرونی و داخلی ساختمان، سقف کاذب، قط205-146عات و تجهیزات الکتریکی، رنگ و پوشش و … رشد بسیار سریعی را در کشور داشته است.

این در حالی است که بنا به گفته کارشناسان ارتباط مناسبی میان پژوهشگران، تولیدکنندگان و استفاده کنندگان این صنعت برقرار نشده است. بنابراین دانشگاه علم و صنعت ایران تلاش دارد تا با برگزاری کنفرانس ملی پلیمر در صنعت راه و ساختمان با رویکردی کاربردی به جهت‌گیری صحیح این صنعت کمک کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم این کنفرانس بتواند فصل جدیدی را برای همکاری صنعت و دانشگاه در حوزه پلیمرهای ساختمانی که علمی بین رشته‌ای است، ایجاد کند.

به گفته جمشیدی، حذف فاصله بین صنعت و دانشگاه از طریق برگزاری نشست‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی و ارائه نتایج تحقیقات موجود در کنار یک نمایشگاه جانبی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف می‌توانند در رسیدن به اهداف کنفرانس کمک کنند که این بخش‌ها در برنامه‌های کنفرانس ملی پلیمر در صنعت ساختمان گنجانده شده‌اند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: آشکارسازی نیازهای تحقیقاتی صنعت راه و ساختمان و جهت‌دهی تحقیقات دانشگاهی بسوی رفع این نیازها، به منظور برقراری ارتباط بهتر صنعت و دانشگاه در حوزه پلیمرهای ساختمانی از اهداف دیگری است که مد نظر دست‌اندرکاران کنفرانس بوده است.

دبیر کنفرانس همچنین حمایت گسترده انجمن‌های علمی، دانشگاه‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار از این کنفرانس را نشانه گستردگی و نیاز مبرم این صنعت بین رشته‌ای به برگزاری چنین رویدادهایی در کشور می‌داند.

محتوی کنفرانس ملی پلیمر در صنعت راه و ساختمان

بر اساس این گزارش، کنفرانس ملی پلیمر در صنعت راه و ساختمان با نگاهی کاربردی به موضوعات پلیمر در بتن و محصولات سیمانی، کامپوزیت‌های پلیمری، ژئوتکستایل و ژئوممبران‌ها، قیر، آسفالت و عایق‌های رطوبتی پلیمری، رنگ، پوشش، مواد افزودنی و چسب‌های ساختمانی، فراورده‌های پلاستیکی، عایق‌های حرارتی پلیمری و صرفه جویی در مصرف انرژی، بررسی رفتار حریق در پلیمرهای ساختمانی، فناوری نانو در پلیمرهای ساختمانی، پلیمر، محیط زیست و توسعه پایدار در صنایع راه و ساختمان، استاندارد و مقررات ملی و بین‌المللی پلیمرهای ساختمانی، فناوری‌های نوین پلیمری در صنایع راه و ساختمان می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال چکیده مقاله یا دریافت غرفه و یا درخواست برگزاری کارگاه آموزشی به وب‌سایت ncpic95.iust.ac.ir مراجعه کنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است