خانه تکنولوژي مقاومت محصولات در برابر رطوبت و آب با نانوپوشش پلیمری

مقاومت محصولات در برابر رطوبت و آب با نانوپوشش پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
nano coating

مرجع پلیمر در بازار ایران: یکی از شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه، اقدام به استفاده از نانوپوششی کرده که موجب مقاومت محصولات در برابر رطوبت و آب می‌شود. این نانوپوشش از جنس پلیمر بوده و مقاومت به خوردگی محصول را نیز بهبود می‌دهد.

 شرکت یومیدیجی (UMIDIGI) هدست ویژه‌ای به نام S2 Pro تولید کرده که به¬عنوان محصول پرچم‌دار این شرکت دارای مقاومت در برابر آب است. در این هدست از نوعی نانوپوشش چندکاره استفاده شده که می‌تواند محصول را در برابر آب مراقبت کند. البته این شرکت نه تنها روی این هدست بلکه در آخرین تلفن همراه تولیدی خود نیز از این نانوپوشش استفاده کرد. این فناوری نانوپوشش توسط تولیدکنندگان بزرگ دیگری نظیر هووای نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
nano coating
یومیدیجی همچنین درباره کاربردهای دیگر این نانوپوشش جزئیاتی را منتشر کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت، این نانوپوشش در محیط پلاسما خلاء روی این محصول قرار داده می‌شود.
نانوپوشش این شرکت از جنس پلیمر بوده و محصول را در برابر آب و رطوبت مصون کرده و همچنین امکان مقاومت در برابر خوردگی را نیز فراهم می‌کند. یومیدیجی اعلام کرده است که این شرکت آزمایش غوطه‌وری را برای تلفن همراه خود انجام داده به‌طوری که بعد از غوطه‌ور شدن محصول در آب و خشک شدن، دوباره به کار خود ادامه می‌دهد. در فیلمی که توسط این شرکت منتشر شده¬است نشان داده شده که تلفن همراه بعد از وارد شدن در آب و خروج از آن، بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد.
در حال حاضر تلفن همراه این شرکت وارد بازار شده و برای خرید از این شرکت مشوق‌هایی نیز اعلام شده¬است.
براساس اطلاعات منتشر شده زمانی که این تلفن همراه به داخل آب افتاد تنها کافی است که با استفاده از یک سشوار آن را خشک کنید تا دوباره فعالیت عادی خود را دنبال کند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است