خانه خبر چالش بهبود خواص مهندسی کامپوزیت‌های پلیمری با استفاده از فناوری نانو

چالش بهبود خواص مهندسی کامپوزیت‌های پلیمری با استفاده از فناوری نانو

توسط مدیر سایت
1 نظرات
MasterBatch

مرجع پلیمر در بازار ایران: سیزدهمین چالش فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با حمایت انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران برگزار می‌شود. مهلت ثبت طرح اولیه ١٠ دی‌ماه سال جاری و مهلت ارائه نمونه اولیه برای برگزیدگان مرحله اول، خرداد ١٣٩٧ خواهد بود.

 MasterBatch
در پی تجربیات موفق برگزاری چالش‌های نوآوری و فناوری نانو با هدف توسعه راهکارهای حل مشکلات صنعتی و رفع نیازهای فناورانه کشور، سیزدهمین دوره از چالش‌های فناوری نانو در سایت چالش‌های نوآوری و فناوری نانو (نانوچلنج) با ثبت طرح اولیه متقاضیان آغاز شد و تا ١٠ دی ١٣٩٦ ادامه خواهد داشت. چالش نوآوری «بهبود خواص مهندسی کامپوزیت‌های پلیمری با استفاده از فناوری نانو» که از سوی کارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود، به‌دنبال توسعه کامپوزیت‌های پلیمری با خواص مهندسی بهبودیافته و کاربردی است. لازم به ذکر است، این رویداد مورد حمایت انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران است و برگزیدگان مرحله اول چالش در جریان سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری فرصت خواهند داشت تا به ارائه و معرفی طرح خود نزد سرمایه‌گذاران بپردازند.
در این راستا، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، به دنبال راهکارهای عملیاتی برای «بهبود خواص مهندسی کامپوزیت‌های پلیمری با استفاده از فناوری نانو» از سوی شرکت‌های خلاق و نوآور، پژوهشگران، مخترعان و فناوران، اعضای هیات علمی و دانشجویان داخلی و خارج کشور است.
با توجه به موارد یادشده و بنابر اعلام فراخوان دبیرخانه چالش‌های نوآوری نانو، کلیه علاقمندان می‌توانند به طور رایگان در این چالش شرکت نموده و به برگزیدگان در مرحله اول چالش، تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی، شامل کمک‌هزینه نقدی و اعتبار استفاده از خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی فناوری نانو برای ساخت نمونه آزمایشگاهی و در مرحله دوم به ۳ طرح برگزیده نهایی، جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی به‌همراه تسهیلات تجاری‌سازی اعطا خواهد شد. همچنین طرح‌های برتر مرحله اول این چالش نوآوری در سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری که بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، به‌منظور جلب حمایت و سرمایه نزد حامیان و سرمایه‌گذاران بالقوه، ارائه و معرفی خواهند شد.
گفتنی است چالش نوآوری «بهبود خواص مهندسی کامپوزیت‌های پلیمری با استفاده از فناوری نانو»، سیزدهمین چالش نوآوری و فناوری نانو برگزار شده است که در جریان تمامی چالش‌های نوآوری و فناوری، تاکنون در مجموع قریب به ۶۰۰ طرح مفهومی ثبت شد و در این میان بیش از ۵۰ طرح برگزیده در راستای تجاری‌سازی آن‌ها مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفته و در مراحل مختلف توسعه و تجاری‌سازی فناوری قرار گرفته‌اند.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات چالش (نحوه ثبت نام و پذیرش، دریافت راهنما، دریافت، تکمیل و ثبت فرم پیش‌نویس طرح و کسب اطلاعات بیشتر) به نشانی nanochallenge.ir مراجعه نمایند.
منبع: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

1 نظرات

افزایش مهلت ثبت‌نام در چالش بهبود خواص مهندسی کامپوزیت‌های پلیمری با استفاده از فناوری نانو - پلیم پارت : مرجع پليمر در بازار ايران 12 دی 1396 - 10:01

[…] اینترنتی چالش (nanochallenge.ir) مراجعه نمایند. خبر تکمیلی http://polympart.com/597753 0 مهندسی کامپوزیت‌های […]

پاسخ

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است