خانه اقتصادی افزایش تولید پلیمر در چین

افزایش تولید پلیمر در چین

توسط مدیر سایت
0 نظرات
China Polymer Production

مرجع پلیمر در بازار ایران:  ویم روئلز، مدیر عامل شرکت فروش و بازاریابی بروج (Borouge’s Marketing & Sales Company)، در تاریخ سه شنبه هفتم آذرماه اعلام کرد: شرکت بروج قصد دارد ظرفیت تولید پلیمر خود در چین را با هدف تامین تقاضای رو به رشد برای پلیمرهای پیشرفته، به ویژه از سوی صنایع خودروسازی این کشور، افزایش دهد.

China Polymer Productionپیشبینی رشد مصرف پلیمرها در پی افزایش تولید خودرو

روئلز در حاشیه دوازدهمین نشست سالانه انجمن پتروشیمی و صنایع شیمیایی خلیج فارس (GPCA) که در دبی امارات متحده عربی برگزار شد؛ در گفتگو با آی سی آی اس، عنوان کرد: با توجه به سرعت رشد بالای صنایع خودروسازی، این صنعت از پتانسیل ها و جذابیت های فراوانی برای تولیدکنندگان پتروشیمی برخوردار است.

وی افزود: توسعه خودروهای الکتریکی (E vehicles) و خودروهای بدون راننده (self-driving cars) فرصت های فراوانی را برای تولیدکنندگان و عرضه کنندگان طیف وسیعی از محصولات پلاستیکی فراهم ساخته است. تولیداتی نظیر پلی الفین ها و پلی پروپیلن ها در انواع مختلف آن ها از جمله این محصولات به شمار می روند.

مدیر عامل شرکت فروش و بازاریابی بروج خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که قصد داریم با افزودن ظرفیت های تازه در چین، جایگاه خود را در این بخش تقویت کنیم.
این شرکت برنامه دارد تا سال 2020 میلادی، ظرفیت تولید پلیمر خود در چین را از رقم فعلی 90 هزار تن به 125 هزار تن در سال افزایش دهد.
شرکت بروج حاصل سرمایه گذاری مشترک گروه پتروشیمی بوریالیس اتریش و شرکت ملی نفت ابوظبی است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است