خانه خبر افزایش ظرفیت تولید پلاستیک های با فناوری بالا در چین توسط آلمان ها

افزایش ظرفیت تولید پلاستیک های با فناوری بالا در چین توسط آلمان ها

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Lanxess German Co

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت تولیدکننده محصولات شیمیایی ویژه لانکسس (Lanxess) آلمان قصد دارد با هدف تقویت حضور خود در بازار رو به رشد چین، یک مجتمع جدید تولید پلاستیک های با عملکرد بالا (high-performance plastics) را در شهر چانگژو استان جیانگسو این کشور احداث کند.

Lanxess German Co

 

شرکت لانکسس، مستقر در شهر کلن آلمان، در تاریخ 23 نوامبر اعلام کرد که مجتمع یادشده به ارزش 20 میلیون یورو قرار است در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی به بهره برداری برسد. مجتمع جدید از ظرفیتی معادل 25 هزار تن در سال برخوردار است و تولیدکننده پلاستیک های با برندهای Pocan و Durethan خواهد بود که در صنایع خودروسازی، قطعات الکتریکی و الکترونیکی کاربرد دارند.

بر اساس این گزارش ، با سرمایه گذاری جدید، سایت شرکت لانکسس واقع در پارک صنایع شیمیایی بینجیانگ (Binjiang Chemical Park) در شهر چانگژو چین بیش از پیش توسعه می یابد. جایی که در حال حاضر نیز این شرکت تاسیساتی برای تولید محصولات شیمیایی چرم (leather chemicals) و لاستیک های مصنوعی (synthetic rubber) در اختیار دارد.

چین بزرگترین بازار خودروی جهان به شمار می رود و با همین سرعت در حال رشد در بخش الکتروموبیلیتی (electromobility) است.

ماتیاس زاکرت، رئیس لانکسس در یک کنفرانس خبری در شانگهای، عنوان کرد: ما به دنبال گسترش فعالیت های خود در این منطقه مهم هستیم و قصد داریم حضورمان را در بخش پلاستیک های با عملکرد بالا تقویت کنیم.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است