خانه خبر تولید گرید جدید پلی اتیلن در پتروشیمی شازند

تولید گرید جدید پلی اتیلن در پتروشیمی شازند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polyethylene White

مرجع پلیمر در بازار ایران: ولد خانی مدیر عامل پتروشیمی شازند گفت: پس از 2سال با همت و تلاش مهندسان ، متخصصان و کارگران پتروشیمی شازند یک گرید از پلی اتیلن P100با کاتالیست جدید در شرکت پتروشیمی شازند تولید شد.

Polyethylene White

ولد خانی با بیان اینکه تولید این محصول تماما به دست نیروهای داخلی انجام شده افزود: این محصول برای اولین باردرکشور تولید می شود و کاربرد آن در صنایع گازرسانی است.

تولید بومی گرید جدید پلی اتیلن

وی اضافه کرد: این ماده حیاتی و حتی کاتالیت های آن پیش از این از خارج از کشور وارده می شد، اما اکنون با تولید این گرید در پتروشیمی شازند تعویض 3 کاتالیست در ظرف کمتر از 2 سال انجام شد که باعث افزایش 30 درصدی تولید شده است.

نظری رئیس واحد پلی اتیلن سنگین پتروشیمی شازند هم گفت: صنایع گاز کشور به این محصول نیازمند هستند و این پلی اتیلن تا کنون وارد می شده است.

پتروشیمی شازند از سال1372 فعالیت خودرا آغاز کرده در تنوع تولید محصولات، رتبه اول کشور را داراست و محصولات آن به کشورهای آسیانه میانه و جنوب شرق آسیا صادر می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است