خانه اقتصادیگزارش و تحلیل بررسی بازار جهانی پلاستیک‌های شفاف و سخت

بررسی بازار جهانی پلاستیک‌های شفاف و سخت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Global Rigid transparent plastics market by product

مرجع پلیمر در بازار ایران: بازار جهانی پلاستیک‌های شفاف سخت پیش بینی می‌شود تا سال 2021 به 64/21 میلیارد دلار برسد که با رشد 6 درصدی در طول این دوره همراه خواهد بود. همچنین بازار این نوع پلاستیک‌ها در اقتصادهای نوظهوری مانند چین، برزیل و هند رشد بالایی خواهد داشت. این رشد از طریق سیاست های دولت به دلیل ماهیت سازگار با محیط زیست و استفاده مجدد از آن، هدایت خواهد شد.

Global Rigid transparent plastics market by product

چهار پلاستیک عمده که بیشترین کاربرد را دارا هستند به شرح زیر می‌باشد:

  • پلی کربنات: پلی کربنات دارای وضوح نوری منحصر به فرد، ثبات ابعادی، مقاومت الکتریکی، سختی، و مقاومت در برابر حرارت بالا می‌باشد. این ویژگی ها، آن را برای استفاده در صنایع مانند ساخت و ساز، خودرو، حمل و نقل، کالاهای مصرفی، بسته بندی و وسایل پزشکی مناسب می‌سازد. بازار جهانی پلاستیک‌های شفاف سخت برای پلی کربنات در سال 2016 به 5/5 میلیارد دلار رسیده است.
  • پلی استایرن: پلی استایرن یک پلاستیک سخت و جامد است که توسط پلیمریزاسیون استایرن تولید می شود. این پلاستیک به دلیل سازگار بودن با محیط زیست و هزینه کم در صنایع بسته بندی، ساخت و ساز و الکترونیکی استفاده می‌شود. بخش بازار این نوع پلاستیک‌ها به علت افزایش تقاضا برای کالاهای مصرفی با افزایش جمعیت در کشورهای در حال توسعه مانند برزیل، چین، هندوستان و روسیه توان بالقوه زیادی دارد.
  • پلی متیل متاکریلات: پلی متیل متاکریلات یک پلاستیکی سخت و شفاف است که در پنجره‌های سقفی، پنجره‌های ضد ضربه و علائم روشنایی استفاده می‌شود. تقاضای زیادی برای استفاده از این نوع پلاستیک‌ها در محصولات الکترونیکی در کشورهایی مانند کره جنوبی، تایوان و چین وجود دارد.
  • استایرن آکریلو نیتریل: استایرن اکریلونیتریل دارای مقاومت شیمیایی بالا، شفافیت بالا، پایداری ابعادی خوب، استحکام بالا، پردازش پذیری بالا و مقاومت در برابر حرارت بالا است. آنها به طور وسیعی در کاربردهای خودرویی، بسته بندی، لوازم خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
فعالان کلیدی بازار پلاستیک‌های شفاف و سخت:
  • BASF
  • The Dow Chemical Company
  • Eastman Chemical Company
  • Evonik Industries
  • ExxonMobil

 

منبع: prnewswire

 

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است