خانه تکنولوژي بهبود کیفیت قالب‌های تزریقی با استفاده از گرافن

بهبود کیفیت قالب‌های تزریقی با استفاده از گرافن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
قالب پلاستیک

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت نانواکسپلور (NanoXplore) قصد دارد تا از گرافن تولید شده خود برای بهبود کیفیت قالب‌های تزریقی شرکت سیبو اینجکشن استفاده کند. برای این منظور توافق‌نامه‌ای میان طرفین به امضاء رسیده است.

قالب پلاستیک

شرکت نانواکسپلور (NanoXplore) یکی از تولیدکنندگان پیشرو در حوزه گرافن است. این شرکت اخیراً اعلام کرده که توافق‌نامه‌ای با شرکت سیبو اینجکشن به امضاء رسانده است؛ شرکتی سوئیسی که در حوزه قالب‌گیری تزریقی فعالیت می‌کند. سیبو اینجکشن به مشتریان خود محصولات قالب تزریقی با دقت و کیفیت بالا برای حوزه‌های مختلفی از خودروسازی تا پزشکی عرضه می‌کند. تخصص اصلی این شرکت قطعات دقیق است که با استفاده از تزریق به‌دست می‌آید و در نهایت منجر به تولید قطعات پیچیده با ساختاری بسیار دقیق می‌شود.
گرافن و بهبود میزان چروکیدگی ساختاری قطعات پلاستیک

سروش نظرپور، مدیرعامل شرکت نانواکسپلور، می‌گوید: «گرافن می‌تواند عملکرد این سامانه‌ها را بهبود دهد، به طوری که میزان چروکیدگی ساختاری قطعات پلاستیک تزریق شده را کاهش دهد. ما با این توافق‌نامه می‌توانیم از مزیت‌های گرافن در محصولات فعلی شرکت سیبواینجکشن استفاده کنیم و خدمات بهتری به مشتریان آن‌ها ارائه نماییم. این توافق‌نامه پذیرش گرافن از سوی صنعت را تسریع می‌کند.»

براساس این توافق‌نامه نانواکسپلور مالکیت شرکت سیبو را در دست می‌گیرد که پیش‌بینی می‌شود این اتفاق در طول ماه نوامبر 2017 اجرایی شود؛ این کار بعد از انجام برخی تراکنش‌ها صورت خواهد گرفت.
نانواکسپلور شرکت کانادایی است که در تولید انبوه گرافن فعالیت دارد. پودرهای گرافنی این شرکت برای استفاده در صنایع مختلف نظیر بهبود محصولات پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این گرافن برای صنایعی نظیر بسته‌بندی، الکترونیک و حمل و نقل نیز به کار گرفته می‌شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است