خانه خبر بوریالیس اتریش ظرفیت تولید پلی پروپیلن خود را افزایش می دهد

بوریالیس اتریش ظرفیت تولید پلی پروپیلن خود را افزایش می دهد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Petrochemical-Units foregin

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت صنایع شیمیایی بوریالیس اتریش با هدف تامین نیاز قاره اروپا قصد دارد تا تولید پلی پروپیلن را در سه مجتمع خود افزایش دهد.

 شرکت صنایع شیمیایی بوریالیس اتریش روز دوشنبه (15 آبان) ماه اعلام کرد که قصد دارد یک رشته مطالعات امکان سنجی را با هدف افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن (PP) خود در مجتمع های این شرکت واقع در اروپا انجام دهد.
افزایش در سه مجتمع تولید پلی پروپیلن

بوریالیس در بیانیه ای عنوان کرد که بررسی ها در ابتدا متمرکز بر سه مجتمع تولید پلی پروپیلن این شرکت در بلژیک خواهد بود. یکی از مجتمع های یادشده با ظرفیت تولید 300 هزار تن در سال در کالو (Kallo) قرار دارد و دو مجتمع دیگر در مجموع با ظرفیت تولید 380 هزار تن در سال در شهر برنژان بلژیک واقع هستند.

مطالعات یادشده ظرف 9 ماه آتی اجرایی خواهد شد و امکان افزایش ظرفیت تولید در برخی از تاسیسات فعلی را از طریق رفع مشکلات موجود بررسی می کند. انتظار می رود تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری در سه ماهه چهارم سال 2018 میلادی اتخاذ شود و افزایش ظرفیت های برنامه ریزی شده از سه ماهه اول 2020 تا اوایل سال 2022 میلادی مورد بهره برداری قرار گیرند.

ماریا سیلی برتی، معاون رئیس در بخش بازاریابی و توسعه کسب و کار نوین، می گوید: در حال حاضر عرضه پلی پروپیلن در بازار قاره سبز همگام با تقاضا نیست. علاوه بر کمبود عرضه، گسترش روز افزون کاربرد مواد پلی پروپیلنی، نیاز برای سرمایه گذاری های تازه را آشکار می سازد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است