خانه تکنولوژي تولید اولین پلی آمید نیمه شفاف در جهان

تولید اولین پلی آمید نیمه شفاف در جهان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Ultramid® Vision

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت BASF موفق به توسعه اولین پلی آمید نیمه بلوری (Ultramid® Vision) در جهان شده است که اجازه عبور نور را بدون محدودیت از خود می‌دهد.

Ultramid® Vision

Ultramid® Vision  (پلی آمید نیمه شفاف):
  • این گونه جدید ترکیبی از انتقال نور زیاد با پراکندگی کم می‌باشد که این خصوصیت باعث می شود اولین پلی آمید نیمه بلوری در جهان برای اجزای نیمه شفاف یا شفاف در محیط های چالش برانگیز شیمیایی باشد.
  • این پلی آمید منحصر به فرد مقاوم در برابر UV، درجه حرارت و خراش و همچنین مناسب برای تاخیراندازهای شعله می‌باشد.
  • می تواند در زمینه های کاربردی مختلف مورد استفاده قرار گیرد، به خصوص برای قطعاتی جهت بررسی بصری، نورپردازی و طراحی نور توصیه می شود.
  • یک جایگزین مناسب برای مواد مورد استفاده معمول نظیر پلی آمیدهای آلیفاتیک آمورف، کوپلیمرهای پلی کربنات یا استایرن آکریلو نیتریل می‌باشد.

پلی آمید جدید در حال حاضر برای نمونه گیری در دسترس است.

Ultramid® Vision داراي خواص فیزیکی و حرارتی است که مشابه ترکیبات پلی آمید 6 تقویت نشده مرسوم است. با این حال، با توجه به خواص بصری استثنایی آن، از این ترکیبات جدا می‌گردد. پلی آمید نیمه بلوری استاندارد تقریبا مات و کدر است و ضخامت دیواره آن تنها یک میلیمتر می‌باشد، در حالی که Ultramid® Vision با ضخامت چندین میلی متر کماکان شفاف می‌باشد.

Ultramid® Vision می‌تواند با مواد پلی آمیدی دیگر در فرآیند قالب گیری تزریقی چند جزء ترکیب شود و منجر به تولید قطعات چند منظوره با بخش‌های شفاف گردد.

منبع: plasticsnewseurope

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است