خانه تکنولوژي کاهش انتشار مواد آلی فرار با گونه جدید پلیمری مورد استفاده در قطعات داخلی خودرو

کاهش انتشار مواد آلی فرار با گونه جدید پلیمری مورد استفاده در قطعات داخلی خودرو

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Avoiding emmision polymer

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت BASF موفق به بهبود تولید Lupranol® (پلی ال پلی اتر) شده است. بنابراین اجزای خودرویی ساخته شده از سیستم‌های پلی یورتانی BASF تا 20 درصد آلدهید کمتری را دارا هستند. این پلی ال‌های جدید تولیدی به تامین کنندگان خودرویی کمک می‌کند تا در تولید قطعات داخلی نظیر  قطعات صوتی، صندلی‌ها، فرمان و درب‌ها مواد آلی فرار (VOC) کمتری آزاد شود.

Avoiding emmision polymer

علاوه بر ایزوسیانات‌ها، پلی ال‌ها به عنوان مواد اولیه در تولید سیستم‌های فوم پلی یورتان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتشار اجزای فرار با بهبود فرآیندهای تولید Lupranol® به گونه ای بهینه شده است که خواص مکانیکی مواد در طی مراحل فوم شدن و پردازش بدون تغییر باقی می مانند.

این کاهش انتشار VOC بر کاهش بوهایی که گاهی از داخل خودرو به مشام می‌رسد نیز منجر می شوند. این بو معمولا در خودروهای نو بیشتر احساس می‌شود. در این پژوهش تمرکز بر روی آلدئیدها مانند فرمالدئید، استالدئید و پروپینالدئید و همچنین آروماتیک های پلی یورتان می‌باشد. شرکت BASF مشتاقانه در حال توسعه سیستم‌های پلی یورتانی مصرفی در قطعات داخلی خودرو با حداقل انتشار ممکن می‌باشد.

منبع: plasticstoday

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است