خانه خبر صادرات پلی اتیلن اکسان موبیل به اروپا

صادرات پلی اتیلن اکسان موبیل به اروپا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
exxonmobil

مرجع پلیمر در بازار ایران:  منابع صنعتی اعلام کردند: شرکت اکسان موبیل صادرات پلی اتیلن سبک خطی (LLDP) به بازارهای اروپایی را از مجتمع مونت بلویو (Mont Belvieu) ایالت تگزاس آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش ، یکی از منابع روز چهارشنبه 25 اکتبر از حرکت یک کشتی حامل محموله پلی اتیلن سبک خطی گرید بوتین (butane grade) شرکت اکسان به سوی اروپا خبر داد. البته این شرکت هنوز جزییاتی درباره خبر یادشده منتشر نکرده است.

exxonmobil

 

اکسان موبیل اوایل اکتبر امسال از راه اندازی نخستین واحد از دو واحد تولید پلی اتیلن خود، هر یک با ظرفیت سالانه 650 هزار تن، در مجتمع پلاستیک مانت بلویو خبر داد.

این بیانیه به دنبال اجرای طرح توسعه ای اخیر در سایت مانت بلویو اعلام شد و شامل افزایش ظرفیت تولید پلی اتیلن این مجتمع پلاستیک تا سقف یک میلیون و 300 هزار تن و رساندن آن به رقم 2 میلیون و 500 هزار تن در سال بود که آن را به یکی از بزرگترین مجتمع های تولید پلی اتیلن جهان تبدیل کرد.

پیشبینی صادرات روزانه 200 کانتینر

بر پایه این گزارش ، بخش مهمی از پلی اتیلن تولیدی در مانت بلویو از بندر هیوستون ایالت تگزاس صادر می شود. بنا بر اعلام اکسان موبیل، انتظار می رود روزانه حداکثر بیش از 200 کانتینر از این بندر به مقاصد صادراتی بارگیری شود.

یکی از خریداران اروپایی می گوید: اکسان موبیل در حال بازاریابی برای محصول پلی اتیلن سبک خطی خود است و ما قصد داریم تا سال آینده میلادی محصولات این شرکت را از جنبه های مختلف، نظیر کیفیت، مورد ارزیابی قرار دهیم.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است