خانه تکنولوژي تولید گرافن از آب

تولید گرافن از آب

توسط مدیر سایت
0 نظرات
گرافن

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت نانوگرافن کارخانه تولید گرافن خود را در شهر صنعتی بروکلین راه‌اندازی کرده است. مزیت این کارخانه زیست‌سازگاری آن است و این که تنها از آب برای تولید گرافن استفاده می‌کند.

گرافن
شرکت نانوگرافن (NanoGraphene) در نیمه اول سال 2017 موفق به راه‌اندازی اولین کارخانه تولید گرافن خود شد. این کارخانه در شهر صنعتی بروکلین راه‌اندازی شده‌است. بسیاری از شرکت‌ها به این شهر می‌آیند تا فناوری‌های جدید و مرز دانشی خود را در آنجا گسترش دهند.
این کارخانه با استفاده از یک فناوری بسیار پاک و زیست‌سازگار اقدام به تولید گرافن می‌کند، به طوری که در روش مورد استفاده این کارخانه تنها آب استفاده می‌شود.
بوریس گلداشتاین از بنیان‌گذاران شرکت نانوگرافن می‌گوید: «ما از این که موفق به تولید گرافن در نیویورک شده‌ایم، بسیار خوشحال هستیم.»
بعد از نقل مکان به شهر بروکلین، نانوگرافن موفق به جلب توجه بسیاری از شرکت‌ها در سراسر جهان شد؛ شرکت‌هایی که به گرافن نیاز داشته و سفارش خرید برای این ماده دارند. این ماده کاربرد زیادی در صنعت داشته و صنایعی نظیر باتری‌های یون لیتیم به دنبال استفاده از گرافن
در محصولات خود هستند. صنایعی نظیر سیمان، پیل خورشیدی، جوهر‌های چاپی، روان‌سازها و رزین‌ها از جمله مصرف‌کنندگان گرافن هستند که می‌توانند مشتریان محصول تولید شده توسط این کارخانه باشند.
روند افزایش نیاز به گرافن
در حال حاضر شرکت‌های مختلفی از بخش باتری، خودروسازی و شرکت‌های ساختمانی به دنبال محصول نانوگرافن هستند. در کنار این، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور نوپا نیز از مصرف‌کنندگان گرافن به شمار می‌روند.
راه‌اندازی این کارخانه و تولید گرافن در آن ماحصل یک دهه تحقیق، توسعه و آزمایش است که توسط یک تیم تحقیقات سطح بالا صورت گرفته است. نانوگرافن در حال افزایش استفاده از گرافیت برای تولید گرافن است، به‌طوری که گرافنی با کیفیت بالا با کمترین تأثیرات زیست‌محیطی، تنها با استفاده از آب، تولید می‌شود.
نانوگرافن معتقد است که گرافن تولید شده آن‌ها می‌تواند منجر به ارتقای کیفیتی محصولات، سبک‌تر شدن، افزایش طول عمر و افزایش کارایی شود. گرافن رسانایی بالاتری نسبت به مس داشته و استحکام آن از فولاد بیشتر است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است