خانه تکنولوژي تولید چرم مصنوعی پلی یورتانی پایه زیستی

تولید چرم مصنوعی پلی یورتانی پایه زیستی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
artificial leather

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Flokser، پیشرو جهانی در تولید محصولات چرمی، موفق به تولید چرم مصنوعی جدید با استفاده از مواد پایه زیستی شرکت DuPont Tate & Lyle Bio Products و BioAmber شده است.

artificial leather

چرم مصنوعی پلی یورتانی

این چرم مصنوعی شامل پلی استر پلی ال ساخته شده از سوکسینیک اسید پایه زیستی شرکت BioAmber و 1و3- پروپان دی ال شرکت DuPont Tate & Lyle Bio Products می‌باشد. 1و 3- پروپان دی ال به عنوان عامل ایجاد اتصالات عرضی به کار می‌رود که باعث کاهش گازهای گلخانه ای می‌شود، ضمن آنکه تولید این گلیکول در مقایسه با گلیکول‌های بر پایه مواد نفتی، به درصد انرژی کمتری نیاز مند است.

  این چرم مصنوعی دارای 70٪ محتوای قابل بازیافت است و عملکرد بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد، همچنین دارای مقاومت در برابر خراش بهتر و لمس نرم تر از پارچه های چرم مصنوعی ساخته شده با مواد شیمیایی مشتق شده از نفت می‌باشد.

این چرم مصنوعی پلی یورتانی عاری از فتالات می‌باشد و کاملا دوستدار محیط زیست می‌باشد. همچنین این محصول در مقابل آب و سایش مقاوم و ضد باکتری می‌باشد و به آسانی تمیز می‌گردد.

منبع: biofuelsdigest

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است