خانه خبر تولید نوار چسب جدید دو رو برای پوشش های تابش پز با چسبندگی کم

تولید نوار چسب جدید دو رو برای پوشش های تابش پز با چسبندگی کم

توسط مدیر سایت
0 نظرات
چسب

مرجع پلیمر دربازار ایران (پلیم پارت): محصول جدید Essentra چسب های نواری دو رو برای چسباندن روی سطوحی با پوشش هایچسب تابش پز است. از موارد مربوط به این سطوح می توان به جعبه ها، کاتون ها، پوستر ها و وسایلی اشاره کرد که نوشته یا عکسی روی آن ها چاپ می شود.

معمولاً جنس پوشش چاپ شده از نوع تابش پز با اشعه فرابنفش است. این پوشش ها به واسطه انرژی سطحی پایین، تقریباً نچسب محسوب می شوند. چسباندن برچسب یا موارد دیگر روی این سطوح به سختی امکان پذیر است. Essentra چسب هایی با فرمولاسیون خاص برای افزایش چسبندگی به این سطوح عرضه کرده است.

این چسب ها شامل دو گروه کلی Duraco Red و Tissue Tape2811 هستند. Duraco Red نوعی چسب اکریلیک بهبود یافته است، که به صورت دائمی در دو سمت نوار اعمال می شود. شفافیت چسب و نوار، چسباندن آن روی بخش مورد نظر سطح را آسان تر می کند. به علاوه، با جدا کردن لایه رویه چسب، سطح زیرین به خوبی قابل مشاهده است.

این نوارها به صورت لوله ای و با ابعاد مشخص عرضه می شوند. Tissue Tape 2811 نوعی چسب رابری ذوبی است، که روی سطوحی با چسبندگی کم به خوبی می چسبد. این نوع چسب نواری نیز به صورت لوله های باریک موجود است. لایه رویی این نوارها پهن تر از خود لایه چسب در نظر گرفته شده است.

به این وسیله چسباندن نوار روی سطح تسهیل می شود. این چسب ها می توانند مشکل متداول چسباندن شکل یا متن را روی سطوح پوشش داده شده با پوشش های تابش پز برطرف کنند.

 

منبع: prweb.com

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است