خانه خبر دریافت مجوز FDA جهت بسته مواد غذایی با پلی پروپیلن بازیافتی!

دریافت مجوز FDA جهت بسته مواد غذایی با پلی پروپیلن بازیافتی!

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بسته بندی

دپارتمان علمی مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : سازمان غذا و دارو آمريكا (FDA) مجوKW-Plastics-1ز استفاده از پلی پروپیلن ماده پلیمری بازیافتی تولید شرکت KW Plastics را تا 100 درصد تایید کرد. در نامه‌ی تاییدیه ی مصرف این محصول در تولید اقلام مربوط به بسته بندی مواد غذایی، امکان استفاده از این ماده ی پیش مصرف شده، تحت شرایط C-G امکان پذیر شده است.

علاوه بر مصرف مجدد این ماده در کاربردهایی نظیر جعبه و پالت، بر اساس KWR621 FDA، استفاده از آن در کاربردهایی نظیر کارد و چنگال یکبار مصرف، ظروف سوپ، فنجان های نوشیدنی سرد و گرم و فنجان های مصرفی در ورزشگاه‌ها ممکن شده است.

طبق گفته ی مدیر کل بخش بازیافت شرکت KW Plastics، این شرکت در مورد نظر FDA بسیار هیجان زده بوده چراکه امکان گسترش موقعیت های زیادی جهت رفاه حال مشتریان فراهم خواهد شد. این شخص اضافه کرد، همه روزه نیاز به گونه‌ی مناسب برای تماس با مواد غذایی PCR در حال رشد است. چنین مساله ای که سال ها پیش تقریبا محال به نظر می رسید، امروزه ممکن شده است. شرکت KW Plastics تصمیم دارد تا 12 ماه آینده تاییدیه ی دیگری در همین راستا از FDA دریافت نماید.

فایل pdf دیتا شیت آن را می توانید از اینجا دانلود کنید .

منبع: recyclingtoday.com

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است