خانه علمی پژوهشی توسعه گرید جدید پزشکی ترموپلاستیک‌ ولکانش یافته

توسعه گرید جدید پزشکی ترموپلاستیک‌ ولکانش یافته

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Teknor Apex Thermoplastic

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Teknor Apex موفق به تولید گرید پزشکی ترموپلاستیک ولکانش یافته (TPV) برای قالب گیری تزریقی حلقه‌های O شکل و دیافراگم‌ها شده‌اند که عملکرد درزگیری عالی در دراز مدت، هزینه کمتر جهت پردازش نسبت به لاستیک ترموست و ارائه مزایای تولیدی نسبت به TPVهای استاندارد و TPEهای استایرنی از خود نشان دادند.

Teknor Apex Thermoplastic

 

گونه جدید با نام تجاری Medalist® MD-23100 دارای کشسانی لاستیک مانند، مانایی فشار کم و مقاومت شیمیایی می‌باشد. بر خلاف برخی از TPV های استاندارد، ترکیبات در سری Medalist رطوبت هوا را جذب نمی‌کند و پایداری حراراتی بهتری نسبت به TPEهای استایرنی دارا هستند.

سری Medalist MD-23100 با سختی Shore A در محدوده‌ی 15 تا 37 در دسترس هستند. با داشتن سرعت جریان مذاب تا 24 گرم بر 10 دقیقه، این گرید جدید برای قالب گیری اجزای بسیار کوچک، قطعات بسیار پیچیده و دارای حفرات بسیار زیاد مناسب می‌باشد. این آمیزه‌های جدید را می‌توان در کاربردهای درزگیری مورد استفاده در دارو رسانی، انتقال سیال، دیالیز، آندوسکوپی و سایر فرآیندهای پزشکی به کار برد.

این محصولات دارای استانداردهای ISO 10993-5 برای زیست سازگاری می‌باشند و عاری از هر گونه DEHP و دیگر فتالات‌ها، BPA و لاتکس هستند.

منبع: ptonline

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است