خانه خبر تولید موفقیت آمیز گرید پایپ مشکی در شرکت پتروشیمی جم

تولید موفقیت آمیز گرید پایپ مشکی در شرکت پتروشیمی جم

توسط مدیر سایت
0 نظرات
گریدپایپ

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت): روابط عمومی پتروشیمی جم، سید علی بهشتیان با اعلام این خبر اظهار داشت: تلاش مستمر متخصصان شرکت پتروشیمی جهت استفاده هرچه بهتر از توانمندیهای نهفته مجتمع بمنظور تولید گرید پایپ مشکی PE-100 در مورخ 21 مردادماه سال جاری به ثمر نشست.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی یادآور شد: پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین همایش چالشهای تولید و مصرف گرید PE-100 (مواد اولیه گرید لوله) ، که با حضور بزرگان این صنعت در محل مجتمع عظیم پتروشیمی برگزار گردید، شرکت را مصمم نمود در بهار سال 1394تولید داخلی گرید مشکی را جهت مجموعه صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلنی کشور فراهم نماید.

گرید پایپ مشکی

مهندس بهشتیان در ادامه افزود: طبق برنامه از پیش تعیین شده از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری تولید گرید پایپ PE-100N آغاز و به موازات آن جنبه های متعدد فنی – عملیاتی تولید گرید مشکی مورد ارزیابی قرار گرفته و خوشبختانه تلاش چهار ماهه تیم فنی این شرکت با تولید محصول مشکی گرید پایپ با کیفیت مناسب به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: طی هفته جاری بخشی از این محصول جهت جمع آوری بازخورد مصرف کنندگان در بورس کالا عرضه خواهد شد.گریدپایپ

مدیرعامل شرکت پتروشیمی  در ادامه تصریح کرد: طبق استانداردهای بین المللی امروزه در کلیه سیستمهای توزیع و انتقال آب مواد اولیه PE-100 البته بصورت مشکی مصرف میگردد، علاوه بر این بخش قابل توجهی از سیستم گاز رسانی نیز از این محصول استفاده می نماید.

وی با تاکید بر واقع شدن ایران در منطقه خشک و کم آب خاطر نشان کرد: امید است با توجه به تولید این محصول نقش موثرتری در حفظ و جلوگیری از هدر رفت منابع زیرزمینی داشته باشد.

مهندس بهشتیان با اشاره به عدم تولید داخلی گرید مشکی، گفت: نیاز کشور یا از طریق تولیدکنندگان منطقه ای و بین المللی (نظیر سابیک عربستان، بروج امارات، فورموسای تایوان و…) تامین و یا از طریق کامپاندینگ گرید PE-100 Natural با مستربچ مشکی تولید و مصرف می گردید.

وی ادامه داد: تولید این محصول علاوه بر جلوگیری از خروج حجم قابل توجه ارز، ضمن ارتقاء استانداردهای موجود، امکان تولید لوله مشکی مرغوب را در مقایسه با روشهای جاری در صنعت لوله های پلی اتیلن مهیا می سازد.

استفاده از دوده گرید پلاستیک

مهندس بهشتیان با تاکید بر اینکه گرید PE-100 Black تولیدی در شرکت پتروشیمی از دوده گرید پلاستیک (Food Grade Carbon Black) استفاده می گردد یادآور شد: امید میرود با رعایت استاندارد تولید گرید لوله مشکی، بهبود قابل توجهی از نظر سلامت و بهداشت در سیستم های انتقال و توزیع آب شرب فراهم گردد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در پایان خاطر نشان کرد: شرکت پتروشیمی  تلاش مینماید درسال جاری تولید انبوه این محصول استراتژیک را آغاز و به صنعت گران و متقاضیان عرضه نماید انشاءالله .

منبع : خبر گزاری مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است