خانه تکنولوژي توقف سریع خونریزی  با پانسمان پلیمری

توقف سریع خونریزی  با پانسمان پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
stop Blidding polymer band

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Axio Biosolutions Pvt Ltd موفق به تولید پانسمان زخم ساخته شده از 100% کیتوسان، پلیمر طبیعی که در حلزون صدف دار یافت می‌شود، شده است که باعث توقف خونریزی در عرض چند دقیقه می‌گردد.

این محصولات در بخش‌های اورژانس (کنترل خونریزی اضطراری، توقف خونریزی)، نظامی (اسفنج کیتوسان برای لخته شدن سریع)، عروق (پانسمان هموفیلی عروقی برای تداخلات قلب و عروق / رادیولوژی) و دندانپزشکی (پانسمان دندان – توقف خونریزی دهان، محافظت از زخم) کاربرد دارد.

stop Blidding polymer band

ساختار پانسمان پلیمری

این محصول شبه اسفنجی هنگامی که در تماس با خون قرار می‌گیرد، یک لایه چسبنده بر روی رگ‌های خونی ایجاد می‌کند. هر دو سمت این چسب مشابه ساخته شده بنابراین تفاوتی در نوع قرارگیری آن وجود ندارد و یا دستورالعمل خاصی برای استفاده از آن نیاز نیست و فقط باید آن را از بسته بندی خارج گردد و آن را روی زخم قرار دهید.

خون دارای بار منفی و محصول مورد نظر دارای بار مثبت بوده بنابراین قادر به تشکیل یک درزگیر چسبنده قوی می‌باشد. این محصول در اندازه‌های مختلف- 5x5cm, 5x8cm, and 8x8cm- موجود می‌باشد و می‌تواند به مدت 48 ساعت بر روی زخم باقی بماند. پانسمان را می توان به راحتی با استفاده از آب شور، بدون هیچ آثاری جدا نمود.

منبع: plastemart

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است