خانه تکنولوژي کاهش صداهای نامطلوب قطعات داخلی خودرو با گریدهای جدید پلیمری

کاهش صداهای نامطلوب قطعات داخلی خودرو با گریدهای جدید پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Car-Dashboard

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت ELIX Polymers موفق به توسعه گریدهای ویژه‌ای از ABS و PC/ABS برای کاهش صداهای نامطلوب خودرو تولید شده توسط تماس قطعات پلاستیکی با دیگر قطعات پلاستیکی، چرمی، ورق PVC و محصولات دیگر شده است. این صداهای نامطلوب می‌تواند اثرات منفی بر روی راننده و کیفیت خودرو داشته باشد.

Car-Dashboard

کاربرد گریدهای جدید پلیمری

این گریدهای جدید در قطعات داخلی خودرو نظیر دستگیره‌های در، قطعات صندلی و دریچه‌های هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این محصولات برای بخش‌های دیگر نظیر E&E، کالاهای سفید یا کالاهای مصرفی مناسب می‌باشند.

گریدهای جدید موفق به گذراندن آزموهان‌های لغزشی در چندین شرکت خودروسازی مطابق با استاندارد VDA230-206 شده‌اند. آزمون‌ها با نیروها (10N، 40N) و سرعت‌های    (1mm / s و 4mm / s) مختلف در چندین درجه حرارت انجام شد.

پلیمرهای مورد استفاده در گریدهای جدید شامل ABS استاندارد، ABS دما بالا، ABS/PC یا PC/ABS می باشد. صداهای نامطلوب در بسیاری از موارد با اضافه کردن پارچه‌ها یا گریس‌ها کاهش پیدا کرده که شامل کار دستی و هزینه‌های اضافی می‌باشند. اما این گریدهای جدید باعث کاهش هزینه‌ها شده و قابل رقابت با دیگر رزین‌های در دسترس می‌باشند.

منبع: plasteurope

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است