خانه اقتصادیگزارش و تحلیل گزارش معاملات محصولات پلیمری مورخه 18 مهر 96 در بورس کالا

گزارش معاملات محصولات پلیمری مورخه 18 مهر 96 در بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Report

مرجع پلیمر در بازار ایران: حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۸ هزار و ۷۴۴ تن رقم خورد.

محصولات پتروشيمي

 امروز عرضه محصولات پلیمری در بورس کالا ۴۰ هزار و ۳۲۱ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۲۴ هزار و ۸۳۱ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری امروز متاثر از رشد قیمت دلار شاهد رقابت برای اکثر محصولات پلیمری بودیم، به طوری که در گروه پلی پروپیلن ها نساجی پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R پلی پروپیلن جم با ۳۳۰ تن عرضه ۲۲۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۷۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۴۸۲ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی شازند هم با ۷۰۰ تن عرضه ۳۳۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۴ هزارو ۱۷۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۸۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰Jجم هم با ۱۱۰ تن عرضه ۱۲۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۷۷ تومان و نرخ خرید این کالا هم ۴ هزار و ۵۹۲ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری هم با وجود گذر از فصل مصرف، همچنان شاهد رقابت برای گریدهای بطری بودیم.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ پتروشیمی تندگویان با ۸۱۴ تن عرضه ۱۳۸۳۸ تن تقاضا داشت،قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۴۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۲۵ تومان بود.

همچنین در گروه پی وی سی ها هم شاهد رقابت کارگزاران برای خرید محصولات بودیم. به طوری که پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند با ۲۰۵۸ تن عرضه ۴۲۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۹۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۶۳ تومان رقم خورد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالای ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است