خانه اقتصادیگزارش و تحلیل گزارش روند معاملات روز گذشته محصولات پلیمری بورس کالا

گزارش روند معاملات روز گذشته محصولات پلیمری بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
report and analysis

مرجع پلیمر در بازار ایران: حجم معاملات محصولات پلیمری روز 17 مهر به ۷ هزار و ۴۵۲ تن رسید. کل عرضه محصولات ۹ هزار و ۷۶۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۷ هزار و ۷۴۱ تن رقم خورد.

رقابت برای پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی

به این ترتیب در گروه پلی پروپیلن ها، پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی مارون با ۱۹۳۶ تن عرضه ۳۴۹۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۴ هزار و ۱۷۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۱۱ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R پتروشیمی نویدزرشیمی با ۵۰۴ تن عرضه ۱۷۰۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ای کالا ۴ هزار و ۱۷۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۹۲ تومان  رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم با ۲۵۲ تن عرضه ۱۵۵۴ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۴ هزار و ۵۵۲ تومان خریداری کردند.

در ادامه و در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی دو گرید عرضه شده توسط نویدزرشیمی هم با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند، به طوری که پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C این مجتمع با ۲۵۲ تن عرضه ۱۲۵۵۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۰۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۱۷۸ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C این مجتمع هم با ۲۷۳ تن عرضه ۶۲۳۷ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۵ هزار و ۱۷۸ تومان خریداری کردند.

در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پتروشیمی مارون و پلیمر کرمانشاه با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.همچنین پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰ پتروشیمی کردستان هم با حجم ۶۰ تن و قیمت پایه ۴ هزار و ۶۴۵ تومان داد و ستد شد.

پلی اتیلن سنگین تزریقی ۶۲N۰۷UV پتروشیمی لرستان هم با حجم ۹۶ تن و قیمت پایه ۴ هزار و ۴۲ تومان معامله شد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالای ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است