خانه تکنولوژي مطالعات مهندسی دو طرح جدید بازآوری اتان و افزایش تولید اتیلن با مشارکت لینده آلمان

مطالعات مهندسی دو طرح جدید بازآوری اتان و افزایش تولید اتیلن با مشارکت لینده آلمان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Ethanol plant

مرجع پلیمر در بازار ایران: رحیم شریف موسوی در تشریح نتایج امضای دو قرارداد همکاری با شرکت لینده آلمان برای اجرای طرح‌های افزایش ظرفیت تولید اتان و اتیلن در مجتمع پتروشیمی مارون، گفت: به منظور افزایش ظرفیت دریافت خوراک اتان و افزایش ظرفیت تولید اتیلن قراردادی با شرکت لینده در دو بخش خرید لایسنس (دانش فنی) و انجام امور مهندسی امضا شده است.

Ethanol plant

وی با اعلام این که لینده هم‌اکنون مطالعات مهندسی اجرای این طرح‌ها را آغاز کرده است، تصریح کرد: قرار است بخشی از خوراک مورد نیاز این طرح از ان جی ال 1500 که در مشعل‌ها در حال سوختن بوده، جمع آوری و برای تولید محصولات در اختیار پتروشیمی مارون قرار داده شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون با تاکید بر این که با اجرای این طرح افزون بر افزایش ظرفیت دریافت خوراک اتان، تولید اتیلن هم افزایش می یابد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح ظرفیت تولید اتیلن از 1.1 میلیون تن به بیش از 1.2 میلیون تن در سال افزایش یابد.

شریف موسوی تاکید کرد: در کنار افزایش ظرفیت تولید اتیلن، تولید پروپیلن هم حدود 100 هزار تن در سال افزایش می‌یابد.

وی پیش‌تر در حاشیه برگزاری مجمع عادی سالانه پتروشیمی مارون با اعلام این که پیش بینی می‌شود با ساخت این واحد جدید ظرفیت تولید محصولات الفینی پتروشیمی مارون حدود 17 درصد افزایش یابد، یادآور شده بود: این طرح جدید با هدف تامین خوراک واحدها و افزایش ظرفیت تولید پروپیلن و پلی پروپیلن اجرایی می‌شود.

منبع: فارس

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است