خانه تکنولوژي توسعه پلی آمیدهای بلند زنجیر با کارایی بالا

توسعه پلی آمیدهای بلند زنجیر با کارایی بالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
long chain polyamid

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت RadiciGroup از پلی آمیدهای بلند زنجیر خود برای کابردهای فنی در نمایشگاه Performance Polyamides 2017 در کلن آلمان رونمایی گردید. این محصولات (PA 6.10، PA 6.12 و PA 5.10) نه تنها دارای بالاترین سطح عملکرد فنی می‌باشند، بلکه نیازهای رو به رشد مشتریان را نیز برآورده می‌سازند.

long chain polyamid

این محصولات با نام‌های تجاری PA 6.10 (Radilon® D)، PA 6.10/6.6 (Radilon® CD) و PA 6.12 (Radilon® DT) مناسب برای سیستم‌های نفتی، آبی و سوختی هستند و دارای دارای ویژگی‌های مکانیکی عالی، قابلیت پردازش عالی، جذب آب کم و پایداری ابعادی خوب می‌باشند.

در مقایسه با PA 6 و PA 6.6 مرسوم، این پلی آمیدهای جدید همچنین دارای مقاومت شیمیایی بالاتری و خواص منحصر به فرد خصوصا برای کاربردهای خودرویی می‌باشند.

کاربردهای غیر خودرویی پلی آمیدهای بلند زنجیر

شرکت RadiciGroup در حال حاضر در حال کار بر روی کاربردهای غیر خودرویی این محصولات نظیر مدیریت آب می‌باشند. تغییرات در قوانین حاکم باعث محدودیت استفاده از پلی آمیدهای مرسوم می‌شود. مقاومت به هیدرولیز عالی، جذب رطوبت پایین و فرآیندپذیری برتر، این محصولات را برای استفاده در چنین صنعتی کاملا رقابت پذیر می‌سازد.

محصول Radilon® DT22 به دلیل داشتن پردازش عالی، بهبود الاستیسیته و مقاومت شیمیایی و سایشی برای کاربردهای مراقبت شخصی (موی برای مسواک و برس های ریمل مژه و ابرو) ایده آل می‌باشد. همچنین PA 6.10 دارای مقاومت بالا در برابر انفجار بوده و می‌تواند برای لوله‌های سیستم های سوختی مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: specialchem

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است