خانه اقتصادیگزارش و تحلیل رشد بازار رزین‌های سخت شونده با UV

رشد بازار رزین‌های سخت شونده با UV

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Resin dried UV

مرجع پلیمر در بازار ایران: بازار جهانی رزین‌های سخت شونده با UV به 4.67 میلیارد دلار تا سال 2024 بر اساس گزارش موسسه Grand View Research خواهد رسید.

افزایش بخش صنعت به ویژه در آسیا و اقیانوسیه یکی از عوامل مهم رشد بازارهای رزین‌های سخت شونده با UV می‌باشد. افزایش نگرانی در مورد افزایش انتشار گازهای گلخانه ای منجر به تولید محصولات کم انتشار جدید شده است. رزین‌های سخت شونده با UV،  VOCs کمتری تولید می‌کنند و در حالت طبیعی فرار نیستند. این رزینها جمع شوندگی کمتری داشته و مزایای زیادی نسبت به روش‌های سنتی دارند. توسعه مواد اولیه تجدید پذیر برای تولید رزین های سخت شونده با UV باعث رشد این بازار خواهد شد.

Resin dried UV

کاربرد رزین‌های سخت شونده با UV

رزین های سخت شونده با UV به طور گسترده ای در پوشش های چوب، هنر گرافیک، خودرو و کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود. با افزایش صنعتی شدن در سراسر جهان، تقاضا برای محصولات سازگار با محیط زیست نیز رو به افزایش می‌باشد.

رزین های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش در بخش صنعتی به سرعت در حال رشد هستند و انتظار می رود که تا سال 2024 بیش از 40 درصد کل تقاضا را داشته باشند. رشد در ساخت و ساز و صنعت برق و الکترونیک به ویژه در بازارهای نوظهور آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین انتظار می رود که تقاضای رزین های مقاوم در برابر UV را در بخش صنعتی افزایش دهد.

در سال 2015 تقاضای بازار رزین های سخت شونده با UV 465.9 کیلوگرم است و انتظار می‌رود تا سال 2024 به بیش از 1 میلیون تن برسد.

آمریکای شمالی 32.1٪ از کل حجم این بازار را در سال 2015 به خود اختصاص داده است.

انتظار می رود که آسیا و اقیانوسیه در طی هشت سال آینده سریعترین بازار رو به رشد باشد. این منطقه شاهد رشد قابل توجهی در ساخت و ساز و صنعت برق و الکترونیک، به ویژه در هند، اندونزی، تایلند، کره جنوبی و سایر کشورهای منطقه می باشد.

شرکت‌های کلیدی در این صنعت شامل BASF SE، Covestro AG، Nippon Synthetic Chemical Industry، Allnex Belgium SA/NV، Hitachi Chemical، GM Resins B.V.، Eternal Materials، Sartomer، Jiangsu Sanmu Group Corporation، DSM N.V، SolTech و Toagosei می‌باشد.

منبع: grandviewresearch

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است