خانه خبر ژاپنی ها از بازیافت مواد پلاستیک و لجن در تولید سوخت استفاده می کنند

ژاپنی ها از بازیافت مواد پلاستیک و لجن در تولید سوخت استفاده می کنند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بازیافت

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از برنا، نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم و جوامع محلی این جزیره در سفر آموزشی به کشور ژاپن، از مراحل بازیافت کارخانه TAKEEI در شهر اکو کاواساکی این کشور بازدید کردند. کارشناسان اعزامی از قشم در این بازدید از مراحل بازیافت محصولات مصرفی و مواد اولیه همچون پلاستیک، چوب، نخاله های ساختمانی، پارچه و … دیدن کردند.

بازیافت

بازدید از کارخانه سیمان شرکت DC با 100 سال سابقه کار که با استفاده از فناوری روز در زمینه  کاهش مصرف انرژی و بازیافت زباله موفق شده تا 30 درصد از مواد پلاستیک و لجن فاضلاب به عنوان سوخت استفاده کند نیز بازدید کردند.

همکاری منطقه آزاد قشم و جایکا

شایان ذکر است که براساس تفاهم نامه امضا شده بین سازمان منطقه آزاد قشم با آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا)، تیمی به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد قشم و جوامع محلی 26 شهریور ماه گذشته برای شرکت در دوره های آموزشی اکوتوریسم و محیط زیست و صنعت به کشور ژاپن سفر کرده اند و قرار است پس از پایان دوره 20 روزه، 15 مهر ماه جاری به ایران بازگردند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است