خانه خبر دعوت هندی ها برای حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه PlastIndia 2018

دعوت هندی ها برای حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه PlastIndia 2018

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PlastIndia 2018 EN

مرجع پلیمر در بازار ایران: هریش دارامسی از بنیاد PlastIndia هندوستان که در یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار نیپنا این نمایشگاه را رویدادی قدرتمند دانست و صنعت پتروشیمی ایران را مملو از فرصت ها قلمداد کرد.

دارامسی که خود از برگزارکنندگان نمایشگاه ها در سطح آسیاست، کاربرد برگزاری چنین رویدادهایی در صنعت پتروشیمی را بازاریابی های رو در رو برای شرکت های فعال در صنعت عنوان کرد.

وی با اشاره به رویدادهای مشابه در آلمان و چین اظهار کرد که برگزاری نمایشگاه همچنان ابزاری قدرتمند برای شبکه سازی میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

رئیس بنیاد PlastIndia هدف از حضورش در نمایشگاه ایران پلاست را معرفی فرصت های سرمایه گذاری دو جانبه میان ایران و هند در رویدادهایی که در دو کشور برگزار می شود، دانست.

نمایشگاه PlastIndia 2018

وی افزود: “در همین راستا ما در حال برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه PlastIndia 2018 در هند هستیم و امیدواریم شرکت های ایرانی که در نمایشگاه ایران پلاست می بینیم بتوانند در آن نمایشگاه نیز حضور یابند.”

دارامسی ادامه داد: “انتظار داریم در نمایشگاهی که در ماه فوریه 2018 برگزار می شود بیش از 200 هزار بازدیدکننده تخصصی داشته باشیم. تا کنون 25 کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.”

وی تاکید کرد که در تلاشیم تا هند را به عنوان یک هاب در صنعت پتروشیمی مطرح کنیم بطوریکه همه کشورهای منطقه بتوانند از پتانسیل هایی که در آن ارائه می شود بهره ببرند.

دارامسی همچنین عنوان کرد که در نمایشگاه PlastIndia به عنوان سومین نمایشگاه بزرگ پلاستیک جهان برای نخستین بار بخشی ویژه به کاربرد مواد و تجهیزات پلاستیکی در پزشکی اختصاص داده شده است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است