خانه خبر عرضه 8 محصول مبتنی بر فناوری نانو در بزرگترین رویداد حوزه پلیمر و کامپوزیت کشور

عرضه 8 محصول مبتنی بر فناوری نانو در بزرگترین رویداد حوزه پلیمر و کامپوزیت کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلیمر

مرجع پلیمر در بازار ایران: یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه پلیمر و کامپوزیت از دوم مهر در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا 5 مهرماه ادامه دارد. شرکت‌های فناوری نانوی فعال در حوزه تجهیزات و محصولات حوزه پلاستیک در این دوره از نمایشگاهIRANPLAST حضور دارند و محصولات نانویی خود را عرضه می‌کنند.

پلیمر

نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. در سال‌های اخیر این نمایشگاه بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.

این نمایشگاه در 4 گروه کالایی مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدماتی در حال برگزاری است. در غرفه فناوری نانوی این دوره از نمایشگاه، 7 شرکت صاحب فناوری به معرفی محصولات و ارائه پیشنهادهای فناورانه صنعتی خواهند پرداخت.

8 محصول معرفی شده در حوزه نانو

نانوکامپوزیت رسانا بر پایه پلی آمید، نانوافزودنی UPVC، مستربچ نانویی آنتیباکتریال بر پایه پلیپروپیلن، گرانول آنتیباکتریال بر پایه نانوذرات نقره و همچنین آمیزه حاوی نانوذرات بر پایه پلیپروپیلن با خواص مکانیکی بالا، انواع پوششهای سخت و مقاوم نانویی برای قالبهای تزریق پلاستیک، اکستروژن و فورج، مستربچ حاوی نانوذرات بر پایه پلیاتیلن با خواص مکانیکی بالا و دستگاه پلاسمای سرد اتمسفری جهت بهبود خواص چاپ‌پذیری پلیمرها از جمله محصولات عرضه‌شده به این نمایشگاه است.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است