خانه خبر افتتاح یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور معاون اول رئیس جمهور

افتتاح یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور معاون اول رئیس جمهور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran Plast 11

پلیم‌پارت: به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، با حضور دکتر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، مهندس «بیژن زنگنه» وزیر نفت و مهندس «مرضیه شاهدائی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ساعت 10:30 صبح امروز یکشنبه دوم مهر ماه به طور رسمی افتتاح شد.

Iran Plast 11

در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست تاکنون مشارکت بالغ بر یک‌هزار و 120 شرکت داخلی و خارجی از 24 کشور جهان از جمهوری اسلامی ایران، بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات در نمایشگاه ایران پلاست قطعی شده است.

در نمایشگاه امسال مشارکت شرکت‌های خارجی رشدی 21 درصدی داشته به طوری‌که آلمان با 65 شرکت، ایتالیا با 49 شرکت، اتریش با 19 شرکت و فرانسه با 15 شرکت بالاترین مشارکت را در بین کشورهای اروپایی داشته‌اند، فضای مفید نمایشگاه امسال بالغ بر 35 هزار مترمربع بوده که حدود 9700 هزار مترمربع برای حضور شرکت‌های خارجی اختصاص یافته است.

کارگاه‌های آموزشی و همایش های تخصصی

در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش های تخصصی و کاربردی هم در دستور کار قرار گرفته، بر این اساس امسال چهار گردهمایی شامل کارگاه آموزشی بازیافت پلاستیک طلای سبز، همایش صادرات به عراق و افغانستان، کنفرانس آشنایی با مجلات معتبر بین‌المللی حوزه صنعت پتروشیمی  (Argus, Platts, ICIS) و سمینار نوآوری‌های نوین در کاربرد پلی آمیدها و ترموپلاستیک الاستومرها در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.

از سوی دیگر تا به امروز بازدید تخصصی 230 بازرگان، تاجر و فعال صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک از 20 کشور جهان به دعوت دبیرخانه از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست قطعی شده ضمن آنکه 14 هیات تجاری و اقتصادی با تخصصی صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک از هشت کشور شامل عراق و افغانستان هر یک دو هیات، پاکستان و هندوستان هر یک سه هیات، اوکراین، عمان، گرجستان و ارمنستان هر یک یک هیات به تهران سفر خواهند کرد.

در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، مدیران نمایشگاه‌های بزرگ پلاستیک و پلیمر جهان شامل K آلمان، میلان ایتالیا،عرب پلاست، افغان پلاست، آفریقای جنوبی، سریلانکا، ویتنام، هندوستان و کنیا هم از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است