خانه تکنولوژي همکاری مشترک در بخش نانوجوهر و چاپگر سه‌بعدی

همکاری مشترک در بخش نانوجوهر و چاپگر سه‌بعدی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Nano Ink

مرجع پلیمر در بازار ایران:  شرکت نانودیمنشن (Nano Dimension) که در حوزه ساخت نانوجوهر و الکترونیک چاپ سه‌بعدی فعالیت دارد، اعلام کرد که قصد دارد قراردادی با شرکت کدویژن (CADvision) به امضاء برساند. کدویژن توزیع کننده محصولات چاپ سه‌بعدی درفرانسه است.

هدف این همکاری در بخش نانوجوهر

هدف از این قرارداد توسعه زیرساخت‌های خدماتی و تجاری در بخش چاپ سه‌بعدی در کشور فرانسه، بلژیک وسوئیس است تا فناوری DragonFLY 2020 3D در این کشورها توزیع شود.

این دو شرکت در نمایشگاه انووا پاریس که از 19 تا21 سپتامبر در شهر پاریس برگزار شد، با یکدیگر در مورد این همکاری گفتگو کردند.
شرکت کدویژن بیش از 2000 مشتری دارد و گردش مالی آن 20 میلیون دلار در سال است. این شرکت در بخش طراحی، تولید، شبیه‌سازی و ابزارهای تولیدی در حوزه چاپ سه‌بعدی فعالیت دارد. چاپگر سه‌بعدی شرکت نانودیمنشن نیز می‌تواند برای توسعه دنیای الکترونیک به کار رود و مکملی برای محصولات و خدمات شرکت کدویژن است.
سایمون فراید، مدیرعامل شرکت نانودیمنشن، می‌گوید: «کدویژن نزدیک به 20 سال است که روی چاپ سه‌بعدی در اروپا فعالیت می‌کند. این شرکت تجربه زیادی در این حوزه داشته و می‌تواند نیاز بازار را با ترکیب توانایی‌های خود و دیگر شرکت‌ها تأمین کند که این راهبرد برای ما جالب توجه است.»
جولیان مارکاریان، مدیرعامل شرکت کدویژن، می‌گوید: «ما مشتاقیم تا با نانودیمنشن برای براورده کردن نیازهای مشتریان خود همکاری داشته باشیم. کدویژن و نانودیمنشن دارای اهداف مشترک در حوزه چاپ سه‌بعدی هستند. آنها به دنبال تسریع تولید و توسعه این فناوری هستند.»
کدویژن در کشورهای فرانسوی زبان شعبه‌های مختلف دارد. نانودیمنشن نیز شعب مختلفی در کشورها داشته و به دنبال توسعه فناوری چاپ سه‌بعدی در صنعت الکترونیک است. این شرکت با توسعه چاپگرهای سه‌بعدی و ساخت نانوجوهر به دنبال کسب سهمی از بازار الکترونیک است. در حال حاضر تقاضا در بخش بوردهای مدار چاپی رو به افزایش است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است