خانه خبر ایران پلاست میزبان 14 هیات تجاری و 230 بازرگان، تاجر و فعال صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک

ایران پلاست میزبان 14 هیات تجاری و 230 بازرگان، تاجر و فعال صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran Plast 11

مرجع پلیمر در بازار ایران: کوروش حسن پور در گفتگو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست درباره آخرین رایزنی و گفتگوهای انجام شده به منظور سفر هیات‌های بزرگ تجاری و بازرگانی تخصص صنایع تکمیلی پتروشیمی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: تا به امروز بازدید تخصصی 230 بازرگان، تاجر و فعال صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک به دعوت دبیرخانه از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست قطعی شده است.

Iran Plast 11

رئیس تشریفات یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به سفر 14 هیات تجاری و اقتصادی با تخصصی صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک از هشت کشور جهان به تهران برای بازدید از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، تصریح کرد: علاوه بر این تجار و بازرگانان 20 کشور جهان هم در قالب بازدیدکننده انفرادی از نمایشگاه امسال ایران پلاست بازدید خواهند کرد.

این مقام مسئول، افزود: در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست 14 هیات تجاری و اقتصادی از عراق و افغانستان هر یک دو هیات، پاکستان و هندوستان هر یک سه هیات، اوکراین، عمان، گرجستان و ارمنستان هر یک یک هیات حضور می‌یابند.

وی همچنین با اشاره به سفر تجار و بازرگانان 20 کشور جهان بریا بازدید انفرادی از دستاوردهای برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، تاکید کرد: در نمایشگاه امسال بازرگانانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، سوریه، ترکیه، قطر، امارات متحده عربی، سریلانکا، نپال، کره جنوبی، مالزی، چین، غنا، کنیا ،ایتالیا، فرانسه، بلژیک، رومانی، صربستان، اسلوانی و کانادا حضور می یابند.

حضور مدیران نمایشگاه‌های بزرگ پلاستیک و پلیمر جهان

حسن پور با بیان اینکه در کنار بازرگانان و هیات‌های تجاری در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، مدیران نمایشگاه‌های بزرگ پلاستیک و پلیمر جهان شامل K آلمان، میلان ایتالیا،عرب پلاست، افغان پلاست، آفریقای جنوبی، سریلانکا، ویتنام، هندوستان و کنیا هم از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند، تاکید کرد: مجموعه اقدامات انجام شده و با توجه به مشارکت بالای شرکت های بین‌المللی پیش بینی می‌‌شود که شرایط برای آغاز همکاری جدید بین فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران و سایر کشورهای جهان در دوران پسابرجام فراهم شود.

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است